Przetargi.pl
Remont pomieszczeń wewnątrz budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Władysława Wysockiego 75B.

Wojewoda Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 15213 Białystok, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 439 387 , fax. 857 439 254
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewoda Podlaski
    ul. Mickiewicza 3
    15213 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 439 387, fax. 857 439 254
    REGON: 51421300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń wewnątrz budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Władysława Wysockiego 75B.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmować będzie: 1)wykonanie nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej, oświetleniowej i gniazd wtynkowych; a)wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych – ok. 520 mb, b)ułożenie przewodów elektrycznych – ok. 880 mb, c)montaż opraw oświetleniowych – 81 szt, 2)wykonanie nowej instalacji kanalizacyjno–sanitarnej; a)demontaż pionów kanalizacyjnych – 18 mb, b)ułożenie rurociągów kanalizacyjnych – ok. 38 mb, 3)wykonanie nowej instalacji wody ciepłej i zimnej; a)demontaż pionów instalacji wodnej – 24 mb, b)wykucie bruzd do nowych pionów – ok. 24 mb, c)ułożenie instalacji wody ciepłej i zimnej – ok. 47 mb, 4)przygotowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach do malowania - ok. 815 m2, 5)malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach - ok. 815 m2 6)wymiana parapetów we wszystkich pomieszczeniach – na parapety z konglomeratu(17 szt.); 7)wymiana terakoty w pomieszczeniu kuchennym - ok. 15 m2 8)wymiana glazury, terakoty i armatury w łazienkach i wc - ok. 55 m2 9)wymiana mebli wraz z wyposażeniem w pomieszczeniu kuchennym; 10)wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (17 szt.) oraz wymiana dwóch okien.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: 6 900,00 PLN (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych). 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Wydziału Finansów i Budżetu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 83 1010 1049 0000 3913 9120 0000, z dopiskiem: „remont pomieszczeń w budynku PUW przy ul. Wysockiego 75 B” 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w sekretariacie Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem „WADIUM” i być ważne przez cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach