Przetargi.pl
„Remont pomieszczeń w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach”

Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 42310 Żarki, ul. Myszkowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 148 024 , fax. 343 148 024
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki
    ul. Myszkowska 50
    42310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 343 148 024, fax. 343 148 024
    REGON: 109538500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs- zarki.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50, 42-310 Żarki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pomieszczeń w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1.Roboty rozbiórkowe: - odbicie zalanego tynku, - skucie posadzki betonowej, - demontaż drzwi wraz z ościeżnicą 2.Wykonanie: - zabudowy rur z płyt G-K, - uzupełnienie ubytków w tynkach, - cyklinowanie parkietów w salach dydaktycznych, - malowanie parkietu lakierem o podwyższonych parametrach wytrzymałościowych, - wymianę drewnianych listew przypodłogowych, - odgrzybienie zalanych części ścian wraz z uzupełnieniem tynku, - malowanie ścian oraz sufitów w budynku szkoły, - malowanie lamperii w budynku szkoły, - wykonanie lamperii z tynku mozaikowego w holu szkoły, - malowanie drzwi i ościeżnic, - montaż parapetów PCV, - wymianę drzwi drewnianych wewnętrznych, - ułożenie płytek ceramicznych wraz z montażem list maskujących. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy winien być opracowany metodą kalkulacji uproszczonej wraz z jednostkowymi nakładami rzeczowymi, cenami czynników produkcji (R, M, S) oraz wskaźniki procentowe narzutu kosztów pośrednich i zysku dla ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych podanych w Przedmiarze Robót. Wszelkie prace związane z wytwarzaniem się szkodliwych oparów należy zabezpieczyć przed przedostaniem się do pozostałej (czynnej) części budynku lub prowadzić w taki sposób aby umożliwić całkowite przewietrzenie pomieszczeń przed rozpoczęciem zajęć szkolnych w czynnej części budynku. Zamawiający zaznacza, iż przed rozpoczęciem malowania wybierze kolory ścian w poszczególnych pracowniach. Wykonawca, przed przystąpieniem do malowania winien przedstawić Zamawiającemu karty charakterystyki zawierające niebezpieczne substancje mieszczące się w danym produkcie. 3.Szczegółowy zakres robót określony został w załącznikach do SIWZ: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie produkty określone w STWiOR pochodzące od konkretnych producentów są określone parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego. 5. W przypadku, gdy w STWiOR Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 6. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). Prace będą przebiegać w 4 etapach w godzinach popołudniowych tj. od 14.00- 21.00 za wyjątkiem dni wolnych, ferii, przerw świątecznych ( tj. od 7.00- 21.00) oraz z wyłączeniem dni egzaminów na poszczególne kwalifikacje, a także matur (tj. 04- 05.05; 08.05; 11.05; 14.05; 16.05; 19.06, 26.06, 28-29.06, 2-4.07.2018, 21-22.08, 27-29.08 ) W okresie wakacyjnym należy wyremontować klatki schodowe. Prace remontowe, które nie będą zakłócały pracy szkoły- zajęć lekcyjnych mogą być wykonywane w godzinach dopołudniowych. Kolejne etapy robót muszą być odpowiednio zabezpieczone wraz z zamieszczeniem tablic ostrzegawczo –informacyjnych, tak aby nie zagrażały bezpieczeństwu młodzieży i pracowników. Wszystkie materiały budowlane użyte do remontu muszą być z atestem i ważnym terminem przydatności min. 1 rok. I etap: realizacja w terminie od podpisania umowy do 30.06.2018 obejmuje remont części korytarza i klas od nr 1-19/6 II piętra. II etap: realizacja w terminie od 01.07.2018- 15.08.2018r. obejmuje remont 2 część korytarza i klas od nr 17/7- 13 II piętra wraz z łazienkami. III etap: realizacja w terminie od 16.08.2018r.- do 30.09.2018r. obejmuje remont części korytarza i klas od nr 25-21 I piętra wraz z biblioteką. IV etap: realizacja w terminie od 01.10.2018r. do 15.10.2018r. obejmuje remont części korytarza i klas od nr 26 do nr 32 I piętra wraz z pokojem nauczycielskim, pokojem pedagoga i łazienkami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniempieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie, Nr 79 8279 0000 0123 5461 2001 0021, podając nazwę wpłacającego oraz tytuł przetargu, którego wpłata dotyczy: „Remont pomieszczeń w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach ” 5.Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 04.06.2018 roku do godz. 09:00. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 46.4a.Pzp. 7.. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytegowykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach