Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-734 Kielce, ul. Jagiellońska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3655400, 3456781, 3660030 , fax. 413 451 873
- Data zamieszczenia: 2019-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kielcach
ul. Jagiellońska 68
25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3655400, 3456781, 3660030, fax. 413 451 873
REGON: 29195400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wsse-kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w piwnicy budynku głównego WSSE w Kielcach, roboty konstrukcyjne, sanitarne i elektryczne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja remontu pomieszczeń w piwnicy budynku głównego WSSE w Kielcach, zakres robót obejmuje: 1) roboty konstrukcyjno-remontowe, na które składa się: - wymiana posadzek, - naprawa tynków, i położenie gładzi gipsowej, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi, - wymiana posadzek z płytek terakotowych, - wykonanie posadzek z PCV Tarket, - wymiana stolarki drzwiowej, - malowanie pomieszczeń, 2) roboty demontażowe instalacji, na które składa się: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - demontaż istniejącej instalacji ciepłej i zimnej wody, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, 3) roboty montażowe instalacji, na które składa się: - montaż instalacji elektrycznej wraz z wyposażeniem wg. projektu, - montaż instalacji zimnej i ciepłej wody, wraz z armaturą, - montaż instalacji centralnego ogrzewania wraz armatura, 4) roboty izolacyjne: - instalacji ciepłej i zimnej wody, - instalacji centralnego ogrzewania, 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany: 1) w przedmiarze „Remont pomieszczeń w piwnicy budynku WSSE w Kielcach, roboty konstrukcyjne”, zał. nr 4.1. do SIWZ; 2) w przedmiarze „Remont pomieszczeń w piwnicy budynku WSSE w Kielcach, roboty konstrukcyjne, sanitarne, elektryczne” zał. nr 4.2. do SIWZ; 3) we wzorze umowy, zał. nr 5 do SIWZ; 4) udostępnienie, wyłącznie do wglądu, projektu instalacji elektrycznej: 5) uwagi i wnioski z udziału w wizji lokalne terenu robot; 3. Wymogi w zakresie użytych materiałów i zastosowanych rozwiązań: 1) wszystkie materiały i rozwiązania wymienione w dokumentacji i przedmiarach, określają parametry minimalne; 2)Zamawiający dopuszcza materiały i rozwiązania inne pod warunkiem, że spełniają powyższe wymogi; 4. Wymogi w zakresie rękojmi i gwarancji: 1) min. 5lat gwarancji jakości na zastosowane materiały; 2) min. 5 lat rękojmi za wady wykonanej roboty budowlanej; 5. Wymogi dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, co najmniej 10 pracowników posiadających potwierdzone kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia; 2) Zatrudnienie ww. osób na podstawie umowy o pracę obejmować ma cały okres wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac przedstawi Zamawiającemu listę pracowników. Tryb postępowania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnień Zmawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje określono we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ; Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) z załącznikami, a ponadto Zamawiający zapewnia zainteresowanym przeprowadzenie wizji lokalnej terenu robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 31.000,00 zł (słownie: trzydzieści jeden tysięcy złotych. 1. Wadium w wymaganej wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-pożyczkowej, w tym że zobowiązania kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 64 1010 1238 0840 8413 9120 0000 . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 1 lit. (b-e) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii WSSE Kielce, ul. Jagiellońska 68, pokój nr 2. 4. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adres ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w przepisach ustawy, 5. Oferta zostanie odrzucona jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) lub wniesie wadium w złej formie lub wysokości. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, jeżeli Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności , o których mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty podpisanego Załącznika nr 3 do SIWZ, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Naprawa ściany magazynu nr 11 w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku, wraz z uzupełnieniem pokrycia dachowego i wymianą drzwi garażowych”-powt.
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie remontu wybranych zewnętrznych części budynku stacji Trafo w Kielcach przy ul. Warszawskiej 430
Dodano: 2023-10-10 - „Adaptacja budynku komunalnego, znajdującego się na dz. nr 1871/3 na Publiczne Przedszkole w Kołaczkowicach”
Dodano: 2023-08-16 - Remont budynku portierni – etap III.
Dodano: 2023-06-16 - Odwodnienie i remont budynku wyciągu
Dodano: 2023-05-15 - Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76
Dodano: 2022-12-21 - Remont 8 mieszkań na terenie Kielc w ramach realizacji projektu „Świętokrzyskie dla Ukrainy”
Dodano: 2022-09-28 - Remont basenów odstojnikowych – etap I
Dodano: 2022-08-04 - Remont budynku portierni – etap II.
Dodano: 2022-07-20 - „Termomodernizacja i efektywne wykorzystanie energii w trzech ośrodkach subregionalnych. Oszczędność energii w sektorze publicznym etap II - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Skarżysku-Kamiennej” 1. Przedszkole Publiczne Nr 7 ul. Zielna 27 2. Szkoła Podstawowa Nr 9 ul. Warszawska 54 3. Zespół Placówek Oświatowych ul. Zwycięzców 13 4. Zespół Szkół Publicznych Nr 4 ul. Książęca 149
Dodano: 2021-03-10