Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61875 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 618 543 988
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10
    61875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 618 543 988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w różnych budynkach będących własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu:  w budynku głównym A wraz z budynkiem skrzydła – zlokalizowanych przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu  w budynku B – zlokalizowanym przy al. Niepodległości 12 w Poznaniu  w budynku C – zlokalizowanym przy ul. Towarowej 53 w Poznaniu  w wieżowcu Collegium Altum zlokalizowanym przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 w Poznaniu  w budynku Collegium Linguisticum przy ul. Taczaka 9 w Poznaniu  w hali sportowej przy ul. Dożynkowej 9J w Poznaniu  w budynku CEUE przy ul. Towarowej 55 w Poznaniu  budynki administracyjno-warsztatowe przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu  domki wypoczynkowe w Długiem, gmina Strzelce Krajeńskie. 2. Zakres prac został określony w dokumentacji pt. „Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu” Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu:  robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych,  robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek,  robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów,  montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych suchej zabudowy w tym m. in. pionów i poziomów c.o, itp.  czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych i podokienników,  podstawowych robót elektrycznych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj:  przygotowaniu pomieszczeń do remontu polegających na zabezpieczeniu i wylokowaniu mebli (bez uszkodzenia ich), zabezpieczeniu folią okien, drzwi, gniazdek i łączników, czujników ppoż., itp. przed zabrudzeniem, uporządkowaniu pomieszczeń, odkurzeniu i wniesieniu mebli po zakończeniu prac ,  wywiezieniu materiałów rozbiórkowych;  myciu: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek, parapetów, ościeżnic, kaloryferów itp.  przemieszczanie mebli i wyposażenia w obrębie kondygnacji w której znajdują się pomieszczenia objęte remontem,  po zakończeniu prac umeblowanie w sposób pierwotny remontowanych pomieszczeń. 4. Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą sukcesywnie, obejmując remont pomieszczeń lub grup pomieszczeń. Zakres prac będzie uzależniony od szczegółowych zapotrzebowań określanych przez Zamawiającego na bieżąco w trakcie trwania umowy z Wykonawcą. Etapy robót mogą różnić się zatem wielkością (ilością robót) i zakresem. 5. Etapy robót będą w trakcie trwania umowy określane przez Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem lokalizacji pomieszczenia do remontu oraz zakresem robót i terminem ich wykonania. Przewidywana ilość etapów : 12 – 15 (ilość etapów jest przybliżona i może jeszcze ulec zmianie w trakcie realizacji umowy). Do realizacji poszczególnych etapów remontów Wykonawca musi przystąpić w ciągu 3 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich realizacji i zakończyć realizację w ciągu 21 dni. 1.Po zakończeniu realizacji zleconego etapu robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru oraz przedłożonego kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego, Wykonawca może wystawić fakturę częściową. 2.Okres gwarancji minimum 36 miesięcy. 3.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert – w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert). 3.Wyceniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy) sporządzony metodą uproszczoną, zawierający składniki cenotwórcze oraz ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów robót – załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach