Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie przy ulicy Żołnierskiej 16

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16/201
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5279500 , fax. 089 5279788
  • Data zamieszczenia: 2015-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    ul. Żołnierska 16/201 16/201
    10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5279500, fax. 089 5279788
    REGON: 00029180700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie przy ulicy Żołnierskiej 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń w budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie. polegających na: a. remoncie pomieszczeń laboratorium LBSiŻ zlokalizowanych na poziomie VI p. w następującym zakresie: usunięciu okładzin ceramicznych z powierzchni ścian, wymiany wewnętrznej stolarki drzwiowej, wykonanie i zamontowanie witryn w śluzach, zdemontowanie istniejących drewnianych szaf i szachtów technicznych i zamontowanie nowych, usunięcie wyeksploatowanego pokrycia posadzek i wykonanie z wykładzin tarkettu po uprzednim przygotowaniu podłoża, usunięcie luźnych i spękanych tynków i wykonanie nowych. Wymiana wewnętrznej instalacji komputerowej. W pomieszczeniu WC wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych, okładziny posadzek, zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich i szpachlarskich, gruntowanie podłoży, szpachlowanie i malowanie powierzchni ścian i sufitów, wykonanie sufitu podwieszonego, częściowa przebudowa podejść przewodów elektrycznych do opraw i wymiana opraw oświetleniowych, wymiana urządzeń sanitarnych (białego montażu) wraz z częściową przebudową podejść wod. - kan; b. remoncie pomieszczeń laboratorium OHR zlokalizowanych na poziomie V p. w następującym zakresie: wymiany wewnętrznej stolarki drzwiowej, demontaż istniejących drewnianych szaf i szachtów technicznych i zamontowanie nowych, wymiana wyeksploatowanych posadzek z wyrównaniem podłoży i pokryciem wykładziną z tarkettu. Wymiana instalacji komputerowej, częściowa wymiana instalacji telekomunikacyjnej. W pomieszczeniu WC wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych, okładziny posadzek, zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich i szpachlarskich, gruntowanie podłoży, wykonanie tynków, szpachlowanie i mapowanie powierzchni ścian i sufitów, wykonanie sufitów podwieszonych, częściowa przebudowa podejść z przewodów elektrycznych zasilających oprawy oświetleniowe, wymiana opraw oświetleniowych na LED, wymiana osprzętu sanitarnego (białego montażu) wraz z częściową przebudową podejść wod - kan,. W pomieszczeniu 522 wymiana posadzki na wykładzinę tarkett z odpornością na czynniki chemiczne; c. remont ciągu komunikacyjnego (korytarza) zlokalizowanego na poziomie II p. w następującym zakresie: usunięcie pokryć posadzek z tarkettu, wyrównanie podłoża i pokrycie posadzek wykładzinami z tarkettu, demontaż drewnianych szaf i szachtów technicznych, wykonanie i montaż nowych szaf i szachtów, usunięcie spękanych i odspojonych tynków i wykonanie nowych wraz ze szpachlowaniem i malowaniem, przebudowa wewnętrznych instalacji teletechnicznych i komputerowych, częściowa przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej, częściowa przebudowa instalacji bezpieczeństwa obiektu i przeciwpożarowego, wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, montaż sufitu podwieszonego z wypełnieniem frezowanymi płytami z włókien mineralnych, montaż opraw oświetleniowych - rastów LED; d. remont przedsionka oznaczonego przez Inwestora B zlokalizowanego na poziomie niskiego parteru w następującym zakresie: zerwanie wyeksploatowanych posadzek, wyrównanie podłoży i wykonanie nowych z płytek kamionkowych, zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich i szpachlarskich, gruntowanie podłoży, szpachlowanie i malowanie powierzchni ścian, demontaż drewnianego frontu szachtu technicznego i zastąpienie nowymi, wymiana opraw na LED, wymiana osprzętu elektrycznego; e. remont WC na poziomie IV piętra w zakresie: wymiany stolarki drzwiowej, zerwanie istniejących i wykonanie nowych okładzin ścian z płytek i posadzek z płytek, częściowa przebudowa podejść wod - kan do osprzętu, wymiana urządzeń sanitarnych (białego montażu), częściowa przebudowa podejść z przewodów elektrycznych wraz z wymianą lamp oświetleniowych - na rasty LED, wykonanie sufitów podwieszonych z wypełnieniem frezowanymi płytami z włókien mineralnych, usunięcie spękanych i odspojonych tynków, wraz z uzupełnieniem, prace szpachlarskie i malarskie. f. montaż wewnętrznej ślusarki drzwiowej aluminiowej przeszklonej szkłem bezpiecznym w pomieszczeniach laboratoryjnych na poziomie IV; V; VI i VIII p. z uzupełnieniem tynków oraz obrobieniem powierzchni ścian przyległych do zamontowanej stolarki. g. montaż wewnętrznej ślusarki drzwiowej aluminiowej p.poż (z atestem w klasie odporności ogniowej EI 30) na wszystkich poziomach przy szybie windy towarowo-osobowej w budynku, z uzupełnieniem tynków oraz obrobieniem powierzchni ścian przyległych do zamontowanej stolarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000,00 zł w terminie do dnia 12.10. 2015r. do godz. 10.00. 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Wojewódzkiej Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie Bank 38 1010 1397 0034 1813 9120 0000, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804). 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w miejscu składania ofert pok. 201 (pn..-pt. 07.30-15.05). W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Wojewódzką Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Olsztynie reprezentowaną przez Dyrektora stacji, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: 1) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy Pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej (art.46 ust.4a ustawy Pzp). 7) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną