Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46/Pl. Wolności 14 oraz przy ul. Libelta 16/20

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2015-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. 3 Maja 46/Pl. Wolności 14 oraz przy ul. Libelta 16/20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac remontowych w budynkach Urzędu Miasta Poznania w zakresie: 1) budynek przy ul. 3 Maja 46/Pl. Wolności 14 - remont mieszkania położonego na III piętrze wraz ze zmianą funkcji z mieszkalnej na potrzeby użytkowania biurowego, wykonanie prac remontowych w pokojach na III i IV piętrze oraz wykonanie remontu wraz z montażem jednostki klimatyzacjnej w pomieszczeniu nr 207, 2) budynek przy ul. Libelta 16/20 - wykonanie prac remontowych wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniach nr 64, 129, 138, 140, 140 A, 140 B, 220, rozebranie ścianki z kartongips na stelażu pomiędzy pomieszczeniami 139 i 140 i wykonanie zabudowy koryta kablowego dla instalacji niskoprądowej oraz demontaż i montaż jednostki klimatyzacyjnej w pomieszczeniu nr 140 oraz wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach piwnicznych P 33 i P34 wraz z korytarzem. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Obioru Robót oraz dokumentacją projektową w tym zakresie. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca na wykonane roboty oraz na dostarczony materiał jest zobowiązany udzielić 36 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Występujące w dokumentacji nazwy własne producenta lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych innych producentów pod warunkiem zachowania parametrów oraz norm wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych należy podać ich nazwę w kosztorysie ofertowym. Brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały lub urządzenia opisane w załącznikach do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Miejsce wykonania zamówienia: budynek przy ul. 3 Maja 46/Pl. Wolności 14, budynek przy ul. Libelta 16/20. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3 300,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekt społeczny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach