Gmina Brenna ogłasza przetarg
- Adres: 43438 Brenna, ul. Wyzwolenia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
- Data zamieszczenia: 2018-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
ul. Wyzwolenia 77
43438 Brenna, woj. śląskie
tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
REGON: 53176600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Brennej – Etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie polega na wykonaniu inwestycji p.n. „Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Brennej – Etap I” zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez firmę FAKTORIA Spółka Jawna M. H. Szafarczyk z siedzibą: ul. Zawadzkiego 18, 43-252 Golasowice, stanowiącą integralną część niniejszej umowy. Inwestycja obejmuje remont części pomieszczeń na poziomie parteru oraz części pomieszczeń na poziomie drugiego piętra w budynku Urzędu Gminy Brenna. Zakres inwestycji obejmuje remont jednego z pomieszczeń na poziomie piwnic oraz wykonanie napisów informacyjnych na frontowej elewacji budynku. W ofercie Wykonawca musi uwzględnić następujące okoliczności: - roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku Urzędu Gminy. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkownika (powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do biur (pomieszczeń)). W trakcie wykonywanych robót – Urząd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy; - roboty muszą umożliwić bezpieczne poruszanie się po budynku; - każdorazowo (każdego dnia), po zakończeniu pracy, Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić miejsce remontu do stanu czystości tak, aby praca Urzędu następnego dnia mogła odbywać się bez zakłóceń. Wykonawca będzie wykonywał prace od poniedziałku do piątku, od godz. 7:00 do 20:30 (prace głośne mogą być wykonywane po godzinach urzędowania od 15:30 do 20:30). Istnieje możliwość wykonywania prac również w soboty, za zgodą Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i demontaże w zakresie robót elektrycznych; b) roboty rozbiórkowe i demontaże w zakresie robót sanitarnych; c) roboty rozbiórkowe elementów budowlanych (ścianek, okładzin poziomych i pionowych); d) roboty ogólnobudowlane (murowanie ścianek, wykonywanie okładzin poziomych i pionowych, montaż stolarki, wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych, roboty malarskie); e) zakup i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń wraz z wykonaniem napisów informacyjnych na frontowej elewacji budynku; f) wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o. i wentylacyjnej w remontowanych pomieszczeniach; g) wykonanie instalacji elektrycznych i komputerowych w remontowanych pomieszczeniach. 3. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Brennej wraz z wyposażeniem. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wyłącznie pozycje wyszczególnione w załączonym przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 1a do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadania w branży instalacyjno-sanitarnej
Dodano: 2024-04-26 - Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej poprzez budowę Punktu Informacyjnego dla Turystów
Dodano: 2024-04-22 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Dziechcinka 4 w Wiśle
Dodano: 2024-04-22 - Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą
Dodano: 2024-04-15 - Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
Dodano: 2024-04-11 - Budowa żłobka w gminie Blachownia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-05 - Prace remontowo-budowlane w istniejących pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku na potrzeby realizacji projektu BCU Górniczych w Rybniku w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gostyni wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: Zad. 1.Rozbudowa SP w Gostyni z zagospodarowaniem terenu. Zad. 2.Termomodernizacja budynku SP w Gostyni.
Dodano: 2024-03-13 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa i remont części budynku usługowego na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Jasienicy 845, 43- 385 Jasienica
Dodano: 2024-02-29