Powiat Suski ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
- Data zamieszczenia: 2018-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
ul. Kościelna 5 b
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
REGON: 072181675 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: Etap 1) Remont pomieszczeń i klatki schodowej w celu przystosowania ich dla potrzeb ODR. W zakres prac wchodzi : a/ wymiana istniejących posadzek na wykładzinę typu trakett w pom. biurowych oraz płytki ceramiczne w kuchni i sanitariacie. b/ remont pomieszczenia sanitarnego z podzieleniem go na część kuchenną (zaplecze socjalne) oraz sanitariat. c/ wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej wraz z wykonaniem instalacji wtykowej , instalacje wtykowa prowadzona w korytach elektroinstalacyjnych przy podłodze d/ wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej dla remontowanych pomieszczeń z wymianą pionów żeliwnych i wpięciem się do istniejącej instalacji kanalizacyjnej. e/ malowanie ścian i sufitów , f/ wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gkf na ruszcie stalowym w pomieszczeniu socjalnym i sanitariacie. g/ wymiana i montaż nowych drzwi h/ wykonanie ścianki działowej pod schodami na parterze z montażem drzwi i/ szlifowanie i malowanie biegu schodowego Etap 2) Remont pomieszczeń zaplecza kuchennego z przeznaczeniem go na potrzeby archiwum oraz remont korytarza. W zakres prac wchodzi : a/ likwidacja zaplecza sanitarnego wraz z demontażem i zaślepieniem instalacji wod-kan. b/ wymiana posadzek wraz z podkładami na posadzkę z płytek gres w archiwum c/ wymiana drzwi d/ wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej wraz z przebudową instalacji w zakresie skrzynek elektrycznych na korytarzu. e/ montaż drzwi AL na korytarzu wraz z obróbką osadzenia. f/ uzupełnienie tynków oraz malowanie ścian i sufitów g/ wykonanie sufitu podwieszonego typu amstrong na korytarzu. f/ wykonanie posadzki z płytek gres na korytarzu Etap 3) Remont pomieszczeń Rady W zakres prac wchodzi : a/ rozbiórka ścianek działowych b/ likwidacja łazienki z demontażem urządzeń sanitarnych , zaślepieniem instalacji wod-kan. c/ wykonanie otworu drzwiowego do sąsiedniego pomieszczenia, d/ montaż dwóch sztuk drzwi wraz z ościeżnicami, e/ uzupełnienie wykładziny zgrzewanej w miejscu zlikwidowanych ścianek z przygotowaniem podłoża, uzupełnienie posadzki z wykładziny zgrzewanej w miejscu zlikwidowanej łazienki wraz z podłożami, f/ roboty malarskie z wykonaniem gładzi gipsowej, g/ wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej i wtykowej wraz z podłączeniem do istniejącej sieci elektrycznej wewnętrznej (do najbliższego możliwego miejsca). 3. Przedmiar robót w/w prac stanowi Załącznik Nr I do niniejszej specyfikacji. 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowego zadania stanowi Załącznik Nr II do niniejszej specyfikacji. 5. Dokumentacja techniczna (rysunki, rzuty) stanowi załącznik nr III do siwz. pozostałe informacje w siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) sporządzony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik A do formularza oferty, 2) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty zabezpieczające w zakresie elewacji trybun B, C i D inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU.
Dodano: 2024-04-04 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I”
Dodano: 2024-02-16 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa balkonów i tarasu na VII piętrze budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. Świdzińskiego 4
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie remont części pomieszczeń Urzędu Miasta w Nowym Targu przy ul. Krzywej 1.
Dodano: 2023-10-09 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-10-05 - dostosowanie do przepisów bezpieczeństwa pożarowego budynku hali sportowej AGH przy ul.Piastowskiej 26a w Krakowie - KC-zp.272-438/23
Dodano: 2023-09-21 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-08-21 - Remont klatki schodowej i pomieszczeń przyległych w budynku Urzędu Gminy w Bochni
Dodano: 2023-07-07 - "Biblioteka – dostępna przestrzeń dla ludzi i książek – Etap 2: Przebudowa obecnych pomieszczeń bibliotecznych”
Dodano: 2023-06-30