35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
- Data zamieszczenia: 2019-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Rząska, ul. Krakowska 2
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
REGON: 12150664500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku nr 12 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń dla potrzeb PKI bud.nr 12 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie. ZAKRES ROBÓT: Zakres robót branży budowlanej: • rozbiórka posadzki z płytek ceramicznych, • rozbiórkę okładzin ściennych z płytek ceramicznych, • wywóz gruzu i materiałów z demontażu, • roboty rozbiórkowe i demontażowe, • wykonanie ścian murowanych, • wykonanie ścian działowych i zabudów w systemie płyt G-K, • wykonanie robót tynkarskich, • wykonanie tynków gipsowo-kartonowych, • wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, • wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie podłoża pod malowanie, • malowanie emulsyjne ścian i sufitów, wykonanie podłoży pod posadzki, • wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, • wykonanie posadzek cementowych, • wykonanie posadzek z płytek gresowych, • wykonanie posadzek z wykładziny PCV. • montaż ościeżnic drzwiowych, • montaż stolarki i ślusarki wewnętrznej, • montaż krat okiennych i balustrad stalowych • montaż łazienkowych ścianek systemowych Zakres robót branży sanitarnej: • demontaż istniejących instalacji wod-kan z przyborami i armaturą sanitarna • montaż Instalacji centralnego ogrzewania • montaż instalacji wod-kan • remont przyłącza kanalizacji sanitarnej • biały montaż wraz z armatura odpowiednia dla docelowych pomieszczeń • przekazanie zużytej zdemontowanej armatury(złomu) odpowiednim pracownikowi • GZ1 odpowiedzialnemu za przeklasyfikowanie materiału na złom na terenie • kompleksu Zakres robót branży elektrycznej: • demontaż i montaż nowej rozdzielnicy, • doposażenie istniejącej drugiej rozdzielnicy, • montaż instalacji elektrycznych, • wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, • wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót: STWIORB BUD Skrzatów b12 STWIORB EL Skrzatów b12 STWIORB SAN Skrzatów b12 b) Kosztorysy inwestorskie: KI BUD Skrzatów bud. 12 KI EL Skrzatów bud. 12 KI SAN Skrzatów bud. 12 c) Przedmiary robót: PR BUD Skrzatów bud. 12 PR EL Skrzatów bud. 12 PR SAN Skrzatów bud. 12 3.2. Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót” zał. nr 8 do SIWZ, „Przedmiarach robót” - zał. nr 7 do SIWZ. 3.3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). 3.4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.5. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.6. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. 3.7. Zamawiający z Wykonawcą za wykonane roboty budowlane będzie rozliczał się kosztorysem powykonawczym. Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty: Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6); „Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 9 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej. „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-03-28 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach przy ul. Jana Kilińskiego w miejscowości Rabka Zdrój
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź – II etap
Dodano: 2024-03-27 - Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa 2182K.
Dodano: 2024-03-26 - Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa nr 2155K.
Dodano: 2024-03-26 - Rozbudowa drogi gminnej 510763K na odcinku I w km od 0+000,00 do km 0+107,19, budowa drogi gminnej w km od 0+107,19 do km 0+550,00 w miejscowości Oświęcim, Gmina Miasto Oświęcim
Dodano: 2024-03-26 - Budowa budynku lodowiska wraz z rozbudową i przebudową instalacji wewnętrznych oraz z budową miejsc parkingowych oraz z zagospodarowaniem terenu na dz. Nr 450/1, 455/5 obr. 5 Śródmieście.
Dodano: 2024-03-22 - Rozbudowa WDK w Czarnochowicach
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap V
Dodano: 2024-03-21