Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku nr 12 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie.

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2019-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku nr 12 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń dla potrzeb PKI bud.nr 12 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie. ZAKRES ROBÓT: Zakres robót branży budowlanej: • rozbiórka posadzki z płytek ceramicznych, • rozbiórkę okładzin ściennych z płytek ceramicznych, • wywóz gruzu i materiałów z demontażu, • roboty rozbiórkowe i demontażowe, • wykonanie ścian murowanych, • wykonanie ścian działowych i zabudów w systemie płyt G-K, • wykonanie robót tynkarskich, • wykonanie tynków gipsowo-kartonowych, • wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, • wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie podłoża pod malowanie, • malowanie emulsyjne ścian i sufitów, wykonanie podłoży pod posadzki, • wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, • wykonanie posadzek cementowych, • wykonanie posadzek z płytek gresowych, • wykonanie posadzek z wykładziny PCV. • montaż ościeżnic drzwiowych, • montaż stolarki i ślusarki wewnętrznej, • montaż krat okiennych i balustrad stalowych • montaż łazienkowych ścianek systemowych Zakres robót branży sanitarnej: • demontaż istniejących instalacji wod-kan z przyborami i armaturą sanitarna • montaż Instalacji centralnego ogrzewania • montaż instalacji wod-kan • remont przyłącza kanalizacji sanitarnej • biały montaż wraz z armatura odpowiednia dla docelowych pomieszczeń • przekazanie zużytej zdemontowanej armatury(złomu) odpowiednim pracownikowi • GZ1 odpowiedzialnemu za przeklasyfikowanie materiału na złom na terenie • kompleksu Zakres robót branży elektrycznej: • demontaż i montaż nowej rozdzielnicy, • doposażenie istniejącej drugiej rozdzielnicy, • montaż instalacji elektrycznych, • wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, • wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB BUD Skrzatów b12  STWIORB EL Skrzatów b12  STWIORB SAN Skrzatów b12 b) Kosztorysy inwestorskie:  KI BUD Skrzatów bud. 12  KI EL Skrzatów bud. 12  KI SAN Skrzatów bud. 12 c) Przedmiary robót:  PR BUD Skrzatów bud. 12  PR EL Skrzatów bud. 12  PR SAN Skrzatów bud. 12 3.2. Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót” zał. nr 8 do SIWZ, „Przedmiarach robót” - zał. nr 7 do SIWZ. 3.3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). 3.4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.5. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.6. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. 3.7. Zamawiający z Wykonawcą za wykonane roboty budowlane będzie rozliczał się kosztorysem powykonawczym. Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  „Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 9 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej.  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach