Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Poznańska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 547 068 , fax. 566 529 619
- Data zamieszczenia: 2020-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Poznańska 11/13
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 547 068, fax. 566 529 619
REGON: 10365890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynkach nr 1, nr 6, nr 7, znajdujących się na ulicy Poznańskiej 11/13 w Toruniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pomieszczeniach, w budynkach nr 1, nr 6, nr 7, znajdujących się na ulicy Poznańskiej 11/13 w Toruniu. Zamówienie podzielone jest na części. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Część 1 – Remontu pomieszczeń internatu w budynku nr 6 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 Zakres prac obejmuje: Remont w pomieszczeniach mieszkalnych internatu: • Wymiana istniejącej wykładziny na wykładzinę homogeniczną Remont w łazience męskiej: • Malowanie ścian z gruntowaniem • Wymiana kabiny prysznicowej • Wymiana drzwi – 3 szt. • Zmiana lokalizacji kratek wentylacyjnych w toaletach • Montaż nawietrzaka higrosterowanego w oknie Remont w łazience damskiej: • Malowanie ścian z gruntowaniem, Remont korytarza internatu: • Malowanie ścian z gruntowaniem • Wymiana istniejącej wykładziny na wykładzinę homogeniczną prace należy wykonać w następującej kolejności: 1- wymiana wykładzin w pokojach, 2- remont korytarza, remont łazienek. Zamawiający zaleca rozpoczęcie wymiany wykładzin od pokojów nr 6 i 7. . Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia 24.08.2020r. • zakończenie do dnia 05.09.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami zawierają następujące dokumenty załączone do SIWZ: Załącznik nr 1a - Uproszczony projekt remontu pomieszczeń internatu w budynku nr 6 w Toruniu Załącznik nr 1b - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne-Remont w budynku nr 6 Załącznik nr 1c - Specyfikacje techniczne – roboty malarskie-Remont w budynku nr 6 Załącznik nr 1d - Specyfikacje techniczne –pokrywanie podłóg wykładziny zgrzewane-Remont w budynku nr 6 Załącznik nr 1e – Przedmiar - Remont w budynku nr 6 (l.p. 1.1-1.4) Część 2 – Remont pomieszczeń i korytarza w budynku nr 7 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 (pomieszczenia MCIZ) Zakres prac obejmuje: • malowanie ścian oraz obniżenie istniejących odbojnic • wymianę wykładziny dywanowej prace należy wykonać w następującej kolejności: 1- malowanie, 2- wymiana wykładzin. Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia 07.09.2020r. • zakończenie do dnia 22.09.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami zawierają następujące dokumenty załączone do SIWZ: Załącznik nr 2a - Uproszczony projekt remontu pomieszczeń – Malowanie ścian w budynku nr 7 w Toruniu Załącznik nr 2b - Uproszczony projekt remontu pomieszczeń – Wymiana wykładziny w budynku nr 7 w Toruniu Załącznik nr 2c - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne Remont w budynku nr 7 - Malowanie ścian Załącznik nr 2d - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne Remont w budynku nr 7 - Wymiana Wykładzin Załącznik nr 2e - Specyfikacje techniczne – roboty malarskie-Remont w budynku nr 7 - Malowanie ścian Załącznik nr 2f - Specyfikacje techniczne – montaż wykładzin-Remont w budynku nr 7 - Wymiana Wykładzin Załącznik nr 2g – Przedmiar - Remont w budynku nr 7 Malowanie ścian Załącznik nr 2h – Przedmiar - Remont w budynku nr 7 Wymiana wykładzin Część 3 – Remontu korytarza w budynku nr 1 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 (pomieszczenia BWK, CEiPM) Zakres prac obejmuje: Część I korytarza: • Malowanie ścian z gruntowaniem • Wymiana lampy sufitowej • Wymiana włączników • Pomalowanie cokołów • Pomalowanie sufitów Część II korytarza: • Malowanie ścian z gruntowaniem • Wymiana istniejącego parkietu na płytki ceramiczne Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia 14.09.2020r. • zakończenie do dnia 25.09.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami zawierają następujące dokumenty załączone do SIWZ: Załącznik nr 3a - Uproszczony projekt remontu korytarza w budynku nr 1 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 Załącznik nr 3b - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne Remont w budynku nr 1 Załącznik nr 3c - Specyfikacje techniczne – roboty malarskie Remont w budynku nr 1 Załącznik nr 3d - Specyfikacje techniczne – roboty płytkarskie Remont w budynku nr 1 Załącznik nr 3e - Specyfikacje techniczne – montaż opraw elektrycznych Remont w budynku nr1 Załącznik nr 3f – Przedmiar - Remont w budynku nr 1 Część 4 – Remont wiatrołapu przed budynkiem nr 6 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 Zakres prac obejmuje: • Wymiana paneli nieprzeziernych • Wymiana skrzydeł drzwiowych • Wymiana szyb na bezpieczne Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia 24.08.2020r. • zakończenie do dnia 24.09.2020r Załącznik nr 4a - Uproszczony projekt remontu pomieszczeń internatu w budynku nr 6 w Toruniu przy ul. Poznańskiej 11/13 Załącznik nr 4b - Specyfikacje techniczne – wymagania ogólne-Remont w budynku nr 6 Załącznik nr 4c - Specyfikacje techniczne – montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych Remont w budynku nr 6 Załącznik nr 1e - Przedmiar - Remont w budynku nr 6 (l.p.1.5) Kolorystyka materiałów przeznaczonych do robót (farby, wykładziny) powinna być zgodna z opisem zawartym w projekcie. Ostatecznie kolor użytych materiałów zostanie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed ich zastosowaniem. Prace mogą być prowadzone równocześnie przez kilku wykonawców w przypadku gdy, różne części zamówienia będą realizowane przez różnych wykonawców. Wszelkie prace związane z remontem należy wykonać na podstawie i zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-wykonawczą będącą w posiadaniu Zamawiającego, która szczegółowo określa zakres prac oraz rodzaj użytych do nich materiałów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada kompetencje lub uprawnienia do wykonywania działalności zawodowej związanej z wykonaniem przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci wodociągowej w ul. Matejki oraz przebudowa sieci wodociągowej w Bydgoskiej w miejscowości Niemcz gmina Osielsko.
Dodano: 2024-05-17 - „Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo”
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 190232C ul. Sosnowa w Szpetalu Górnym
Dodano: 2024-05-16 - Zakup i montaż hydrantów naziemnych - 2szt.
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
Dodano: 2024-05-15 - Remont wybranych odcinków drogi publicznej kategorii powiatowej należącej do Powiatu Sępoleńskiego
Dodano: 2024-05-13 - Postępowanie na roboty budowlane na drugim piętrze w bud. C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Dodano: 2024-05-13 - Wymiana wykładzin podłogowych PCV
Dodano: 2024-05-10 - „Zagospodarowanie terenów w szkole Podstawowej nr 28 przy ul. Przy Skarpie 13 w Toruniu”.
Dodano: 2024-05-07 - Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na usługowy wraz z dobudową łącznika między budynkami i ich przebudową
Dodano: 2024-05-02