Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3784100 , fax. 034 3784202
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
    ul. Waszyngtona 4/8 4/8
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3784100, fax. 034 3784202
    REGON: 00000149400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wykończeniowych polegających na remoncie pomieszczeń w budynkach Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Remont pomieszczeń dydaktycznych nr 131A, 132 w zakresie malowania ścian i sufitów oraz wymiany wykładziny podłogowej wraz z wykonaniem podłoża w budynku AJD przy ul. Waszyngtona 4/8. 2.2. Remont pomieszczeń dydaktycznych nr 015, 3012, 3014 w zakresie malowania ścian i sufitów oraz wymiany wykładziny podłogowej wraz z przygotowaniem podłoża w budynku AJD przy Al. Armii Krajowej 13/15. 2.3. Remont pomieszczeń dydaktycznych nr 122, 301, 307 w zakresie malowania ścian i sufitów i wymiany wykładziny podłogowej wraz z wykonaniem podłoża w budynku AJD przy Al. Armii Krajowej 36A. 2.4. Remont pomieszczenia dydaktycznego nr 207 w zakresie malowania ścian i sufitów i wymiany wykładziny podłogowej wraz z wykonaniem podłoża w budynku AJD przy ul. Dąbrowskiego 14. 3. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7, 45432130-4, 45442100-8, 4. Zamawiający przekazuje w załączeniu: dokumentację projektową (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ) określające zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentami o których mowa w punkcie poprzedzającym, z tym że Zamawiający zastrzega, iż załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować, by przedmiot, którego zakres został określony w dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 6. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane w pomieszczeniach obecnie umeblowanych. Do zadań Wykonawcy będzie wyniesienie z remontowanych pomieszczeń, przed rozpoczęciem robót, stolików, krzeseł i audytoriów. Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany ustawić z powrotem stoliki, krzesła i audytoria w wyremontowanych pomieszczeniach. 7. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą prowadzone w czynnym obiekcie (budynku). Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia robót i dostosowania sposobu ich prowadzenia w związku z użytkowaniem budynku w trakcie prowadzenia robót. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania robót, bez których przedmiot zamówienia, określony w dokumentacji wraz z modyfikacjami oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w niniejszej SIWZ nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny zawartej w ofercie. 9. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach