Przetargi.pl
Remont pomieszczeń użytkowych budynku zlokalizowanego przy ul. Krótkiej 2 w Kolsku

Gmina Kolsko ogłasza przetarg

  • Adres: 67-415 Kolsko, ul. Piastowska 12
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3524177 , fax. 068 3524355
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolsko
    ul. Piastowska 12 12
    67-415 Kolsko, woj. lubuskie
    tel. 068 3524177, fax. 068 3524355
    REGON: 97077031000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń użytkowych budynku zlokalizowanego przy ul. Krótkiej 2 w Kolsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń użytkowych budynku zlokalizowanego przy ul. Krótkiej 2 w Kolsku. II. Przedmiot zamówienia obejmuje remont następujących pomieszczeń użytkowych budynku zlokalizowanego przy ul. Krótkiej 2 w Kolsku (poniższe numery wynikają z oznaczeń użytych w projekcie budowlanym - z rysunku nr I1 Rzut parteru -Inwentaryzacja; projekt budowlany stanowi załącznik nr 7 do SIWZ): - pomieszczenie nr 1, - pomieszczenie nr 2, - pomieszczenie nr 3 - (bez wymiany okna; Zamawiający wykreśla z przedmiaru robót - zał. Nr 6 do SIWZ roboty związane z wymianą okna tj. wiersz nr 1 d.1, 2 d.1, 3 d.1, 4 d.1), - pomieszczenie nr 4 - (bez wymiany okna; Zamawiający wykreśla z przedmiaru robót - zał. Nr 6 do SIWZ roboty związane z wymianą okna tj. wiersz nr 1 d.1, 2 d.1, 3 d.1, 4 d.1), - pomieszczenie nr 5 - (bez wymiany okna; Zamawiający wykreśla z przedmiaru robót - zał. Nr 6 do SIWZ roboty związane z wymianą okna tj. wiersz nr 1 d.1, 2 d.1, 3 d.1, 4 d.1), - pomieszczenie nr 6 - (bez wymiany okien; Zamawiający wykreśla z przedmiaru robót - zał. Nr 6 do SIWZ roboty związane z wymianą okna tj. wiersz nr 1 d.1, 2 d.1, 3 d.1, 4 d.1), - pomieszczenie nr 23, - pomieszczenie nr 21, - pomieszczenie nr 20, - pomieszczenie nr 18. III. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (zał. Nr 6 do SIWZ). Zamawiający załącza również do SIWZ projekt budowlany (zał. Nr 7 do SIWZ) oraz Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 8 do SIWZ), jednak dokumenty te należy traktować jako pomocnicze, na podstawie których sporządzony został przedmiar robót. Dokumentem wiążącym dla Wykonawców jest przedmiar robót. IV. Przedmiar robót obejmuje szerszy zakres robót niż roboty będące przedmiotem niniejszego postępowania. Przedmiot zamówienia dotyczy wyłącznie remontu wyżej wymienionych pomieszczeń. Cena oferty określona przez Wykonawców obejmować ma wyłącznie remont pomieszczeń nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 23, 21, 20, 18. W pomieszczeniach nr 3, 4, 5, 6 Zamawiający rezygnuje z wymiany okien, w związku z tym wykreśla się z przedmiaru robót wiersze nr 1 d.1, 2 d.1, 3 d.1, 4 d.1. i nie należy ich ujmować określając cenę oferty. Pozostałe pomieszczenia wymienione w przedmiarze robót nie są przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania, objęte będą one postępowaniem w następnym roku budżetowym. V. Podane w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ znaki towarowe materiałów, urządzeń, patenty lub ich pochodzenie są wyłącznie przykładowymi nazewnictwami, nie wiążącymi oferenta. Zapisy te należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie typu urządzenia lub sprzętu ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne (materiały, urządzenia, sprzęt) będą posiadały parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następującej formie: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach