Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Szpitala na potrzeby sali nadzoru kardiologicznego wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi

Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7637636 , fax. (032) 2651430
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 40
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. (032) 7637636, fax. (032) 2651430
    REGON: 27820930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzoz.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Szpitala na potrzeby sali nadzoru kardiologicznego wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Remont pomieszczeń Szpitala na potrzeby sali nadzoru kardiologicznego wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi”. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania wszystkich niezbędnych prac przedprojektowych oraz wykonania dokumentacji projektowej w 3 egz. (wielobranżowy projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiary robót, wielobranżowe kosztorysy inwestorskie oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót) (zwanej dalej „Projektem”) dotyczącej wykonania remontu pomieszczeń Szpitala w celu stworzenia w nich sali nadzoru kardiologicznego wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi zlokalizowanych w Budynku Głównym Szpitala znajdującego się przy ul. Szpitalnej 40, 41-250 Czeladź - segment C, II piętro oraz segment A, parter; b) uzyskania niezbędnej do realizacji prac decyzji administracyjnej stosownej do zakresu prac budowlanych oraz wszelkich niezbędnych uzgodnień związanych z wykonaniem robót, dostawami materiałów i urządzeń, sprzętu i siły roboczej niezbędnej do zrealizowania umowy; c) zapewnienia nadzoru autorskiego nad realizacją Projektu; d) wykonania przy użyciu własnych materiałów robót budowlanych i instalacyjnych według Projektu zatwierdzonego przez Zamawiającego; e) wyposażenia remontowanych pomieszczeń w zakresie opisanym w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej zwanym PFU) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; f) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z atestami, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności oraz dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcji obsługi i kart gwarancyjnych dostarczonych urządzeń i wyposażenia; g) uzyskania odbiorów w całym procesie inwestycyjnym w tym odbioru końcowego potwierdzonego protokołem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16.800,00 zł. (słownie: szesnaście tysięcy osiemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje na temat wadium zostały zawarte w rozdziale VIII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach