Przetargi.pl
Remont pomieszczeń świetlicy w miejscowości Rożnów

Gmina Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 401 035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 184 401 035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 491892191
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń świetlicy w miejscowości Rożnów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń budynku świetlicy nr 325 usytuowanej na działce ewidencyjnej nr 538/99 w miejscowości Rożnów (Zapora). Prace remontowe obejmować będą: 1.1. Roboty rozbiórkowe , 1.2. Wymiana stolarki okiennej , 1.3. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, 1.4. Renowacja posadzki z parkietu, 1.5. Posadzka z paneli podłogowych oraz z płytek ceramicznych gres 1.6. Roboty malarskie (ściany, sufity) 1.7. Przebudowa ścianki działowej 1.8. Wykończenie wewnętrzne – filizowanie ścian 1.9. Instalacja wod - kan - wymiana urządzeń, 1.10. Wymiana instalacji elektrycznej 1.11. Instalacja centralnego ogrzewania 1.12. Podjazd dla niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) 2. Kosztorys ofertowy 3. Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (protokołu z otwarcia ofert), Wykonawca przekazuje zamawiającemu OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej (w oryginale) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach