Przetargi.pl
Remont pomieszczeń siedziby Prokuratury Rejonowej w Turku zlokalizowanej przy ul. Legionów Polskich 10

Prokuratura Okręgowa w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2437510 , fax. 063 2437611
  • Data zamieszczenia: 2016-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Koninie
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1 1
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2437510, fax. 063 2437611
    REGON: 31161454300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń siedziby Prokuratury Rejonowej w Turku zlokalizowanej przy ul. Legionów Polskich 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Prokuratury Rejonowej w Turku, ul. Legionów Polskich 10. Lokalizacja budynku: obręb A miasto Turek, działka nr 544/8. Zakres prac objętych zamówieniem będzie odbywać się w czynnym budynku i obejmuje, w szczególności: 1) roboty budowlane: a) wymiana drzwi wewnętrznych; b) wymiana drzwi zewnętrznych frontowych; c) wymiana drzwi zewnętrznych ewakuacyjnych; d) malowanie wszystkich pomieszczeń na piętrze; e) wykonanie sufitów podwieszanych; f) wymianę glazury i terakoty w łazienkach; g) wzmocnienie ścianki do węzła cieplnego; h) dostosowanie wc dla potrzeb osób niepełnosprawnych; i) wymiana drzwi wewnętrznych na piętrze; j) wymiana parkietów oraz glazury w łazienkach; k) wymiana glazury i terakoty w kuchni. 2) branża sanitarna: a) wymiana instalacji wodociągowej; b) wymiana kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej; c) remont instalacji centralnego ogrzewania. 3) branża elektryczna: a) wymiana istniejącego zasilania; b) remont rozdzielni TP1 dla potrzeb parteru i TP2 dla piętra; c) wymiana instalacji gniazd wtykowych; d) wymiana instalacji oświetleniowej. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 1994, Nr 89, poz. 414), ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany Przedmiot Umowy na okres nie krótszy niż 60 miesięcy (okres minimalny), licząc od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. Okres rękojmi za wady fizyczne będzie nie krótszy niż 60 miesięcy. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Pozostałe wymogi i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Z uwagi na fakt, iż realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w czynnym budynku Prokuratury Rejonowej w Turku, roboty należy realizować w taki sposób, aby zachować bezproblemowy, ciągły dostęp do pomieszczeń znajdujących się w obrębie remontowanego obszaru. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed rozpoczęciem prac przygotował pomieszczenia i zabezpieczył meble oraz inne mienie Zamawiającego przed uszkodzeniem. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia mogą być wykonywane przez Wykonawcę od poniedziałku do piątku, a także w soboty. Prace o dużym natężeniu hałasu należy wykonywać po godzinie 15:30 lub w soboty. Personel Wykonawcy powinien posiadać odzież roboczą posiadającą widoczne oznaczenie Wykonawcy, a także aktualne imienne karty wejścia na teren budowy wydane przez ochronę budynku. Wykonawca zobowiązany jest uprzednio zgłosić do ochrony budynku listę personelu Wykonawcy upoważnionego do wejścia na teren budowy. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie do przechowywania podręcznego sprzętu o niewielkich gabarytach służącego do realizacji zamówienia. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 lit. a) oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej jedna osoba bezrobotna na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008 r nr 69, poz. 415 z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do Wykonawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia 1 osoby bezrobotnej, oraz w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, przedłożenia Zamawiającemu zgłoszenia oferty pracy, przedstawionej powiatowemu urzędowi pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do Wykonawcy, oraz umowy o pracę. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osoby bezrobotnej. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt, zatrudnienia takiej osoby. W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, w wysokości 3.000,00 zł, za każdy rozpoczęty miesiąc niedotrzymania tego warunku, chyba że, Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach