Przetargi.pl
Remont pomieszczeń ratusza w Lwówku Śląskim w celu stworzenia wystawy multimedialnej i małej sali prezentacyjnej

Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 477 888 , fax. 756 477 889
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
    al. Wojska Polskiego
    59600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 756 477 888, fax. 756 477 889
    REGON: 53064300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista /zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń ratusza w Lwówku Śląskim w celu stworzenia wystawy multimedialnej i małej sali prezentacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont trzech pomieszczeń budynku ratusza w Lwówku Śląskim tj.: „Małej Sali”, „Wagonu”, i „Toalety” w oparciu o dokumentację projektową, decyzję nr 1858/18 z dnia 17.09.2018r. i decyzję nr 2313/2018 z dnia 16.11.2018r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, decyzję pozwolenia na budowę nr 279/2018 z dnia 27.09.2018 r. 2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia. Kody CPV: 45 00 00 00-7 – Roboty budowlane, 45 45 00 00-6 – Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45 11 13 00-1 – Roboty rozbiórkowe, 45 33 00 00-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45 31 00 00-3 – Roboty instalacyjne elektryczne. 3. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Remont trzech pomieszczeń w budynku ratusza znajdującym się w centrum rynku w Lwówku Śląskim tj.: Pomieszczenie nr 1 – „Mała Sala”, Pomieszczenie nr 2 – „Wagon”, Pomieszczenie nr 3 – „Toaleta”. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 4.1. Zakres prac w Pomieszczeniu nr 1 – „Mała sala”: - Rozbiórka fragmentu wtórnej posadzki betonowej; - Wykonanie nowego podkładu betonowego na fragmencie posadzki, - Uzupełnienie parkietu drewnianego w kształcie i układzie istniejącego, - Cyklinowanie i lakierowanie parkietu - Zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich na ścianach, - Wykonanie wyrównującego tynku wapiennego na ścianach i sufitach, - Gruntowanie podłoża pod malowanie, - Malowanie ścian i sufitów farbą dyfuzyjną krzemianową, - Prace budowlane związane z poprawą estetyki kamiennych żeber z piaskowca polegające na usunięciu wtórnych nawarstwień, czyszczeniu, dezynfekcji, uzupełnieniu ubytków, odtworzeniu spoin, scaleniu kolorystycznym, - Odnowienie dwustronne oryginalnych drzwi drewnianych. 4.2. Zakres prac w pomieszczeniu nr 2 – „Wagon”: - Demontaż ścianki działowej z płyt GK wraz z drzwiami, - Rozbiórka fragmentu posadzki ceglanej, - Usunięcie istniejącego wtórnego lastryka, - Czyszczenie istniejącej odkrytej posadzki, - Zamurowanie przejścia do restauracji, - Likwidacja starych powłok malarskich mieszanką rozpuszczalników w formie pasty, - Odbicie na wysokości 70 cm ze ściany zewnętrznej tynku i zastąpienie ich tynkami renowacyjnymi, - Wykonanie na ścianach cienkowarstwowego tynku wapiennego, - Uzupełnienie posadzki płytkami klinkierowymi 25x25 na wzór istniejących, - Gruntowanie podłoża pod malowanie, - Malowanie ścian i sufitów farbą dyfuzyjną krzemianową, - Renowacja kamiennych pilastrów z piaskowca. Usunięcie wtórnych nawarstwień, czyszczenie, dezynfekcja, scalenie kolorystyczne, - Odnowienie dwustronne oryginalnych drzwi drewnianych, - Wykonanie nowej ścianki szklanej bezszprosowej na wejściu do sali, 4.3. Zakres prac w pomieszczeniu nr 3 – „Toaleta”: - Demontaż ścianki działowej i drzwi, - Rozbiórka posadzki, - Usunięcie płytek ceramicznych ze ścian, - Demontaż istniejących urządzeń sanitariatu, - Likwidacja starych powłok malarskich mieszanką rozpuszczalników w formie pasty, - Wykonanie płytek ceramicznych na ścianach i posadzce, - Wykonanie na ścianach cienkowarstwowego tynku wapiennego, - Gruntowanie podłoża pod malowanie, - Malowanie ścian i sufitów farbą dyfuzyjną krzemianową, - Montaż drzwi drewnianych na wzór historycznych, - Montaż wewnętrznych ścianek sanitarnych, - „Biały montaż”, - Montaż nowego grzejnika łazienkowego, - Instalacja elektrycznego podgrzewacza, - Montaż wentylatora osiowego, - Montaż wyposażenia sanitariatu. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej, która stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w wysokości 5 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte są w pkt 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Oświadczenie dot. RODO. 6. Wykonawca w terminie trzech (3) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24.ust.1 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach