Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Poradni Chirurgicznej w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie.

Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 74 20 700 , fax. 062 74 20 900, 7420903
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
    Poznańska 125a
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 74 20 700, fax. 062 74 20 900, 7420903
    REGON: 30077008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Poradni Chirurgicznej w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej w pomieszczeniach dostosowywanych na potrzeby Poradni Chirurgicznej. 2. Zadanie swym zakresem obejmuje m.in. wykonanie prac rozbiórkowych tj. demontażu części ścianek działowych, starej stolarki drzwiowej, starego sufitu podwieszanego a także istniejących posadzek z płytek pcv. 3. Przedmiar robót branży ogólnobudowlanej przewiduje m.in. wykonanie nowych ścian działowych, nowych tynków i gładzi gipsowych na ścianach, wykonanie malatur na ścianach i sufitach wraz z zabezpieczeniem ścian tapetą z włókna szklanego, wykonanie okładzin na ścianach i posadzce z wykładziny rulonowej z tworzyw sztucznych, montaż nowej stolarki drzwiowej, i nowego sufitu podwieszanego na ruszcie stalowym, montaż wyposażenia tj. m.in., pochwytów, narożników ochronnych. 4. Remont instalacji elektrycznych obejmuje wymianę osprzętu oraz samej instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych a także przeniesienie punktów osprzętu i oświetlenia w miejscach przebudowy ścian działowych. 5. Ponadto, zamówienie swym zakresem obejmuje wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnej i c.o. tj., wykonanie podejść instalacji wody zimnej, wody ciepłej i kanalizacyjnej do wszystkich przyborów sanitarnych w zakresie remontowanych pomieszczeń wraz z ich montażem, wymiana starych grzejników stalowych na grzejniki płytowe (medyczne) z zasilaniem dolnym (VK) doposażone w głowice termostatyczne z zabezpieczeniem przed zmianą temperatury, wymiana rur przyłączeniowych do grzejników wraz z wykonaniem pod tynkiem podejść z zasilaniem dolnym typu V. 6. Dokładny zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektach budowlanych, kosztorysach zerowych, przedmiarach robót oraz w dokumentacji rysunkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w kwocie 3 000 zł w jednej lub w kilku następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego numer rachunku 79 1130 1033 0018 8098 0020 0002, 2. w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 2) Kosztorysy w wersji szczegółowej z wyszczególnieniem każdej pozycji nakładów i cen robocizny, materiałów i sprzętu i zastosowanych narzutów; kosztorysy muszą zawierać tabele elementów scalonych (netto i brutto) oraz zestawienie materiałów, sprzętu i robocizny. 3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach