Przetargi.pl
Remont pomieszczeń po bibliotece miejskiej w Przasnyszu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w trybie „projektuj i buduj"

Miasto Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7564900 , fax. 29 7564939
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
    ul. Jana Kilińskiego 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 29 7564900, fax. 29 7564939
    REGON: 52594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń po bibliotece miejskiej w Przasnyszu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w trybie „projektuj i buduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego i wykonanie – na podstawie tego projektu (po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ) - robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń po bibliotece miejskiej i dostosowaniu ich do potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Lokalizacja: Parter budynku Urzędu Miasta Przasnysz. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń do remontu : 230 m2 W fazie „projektuj” zamówienie obejmuje : 1) opracowanie koncepcji podziału 2 pomieszczeń po byłej bibliotece na pokoje biurowe i uzyskanie akceptacji zamawiającego 2) opracowanie projektu wykonawczego w branżach:  konstrukcyjno- budowlanej ,  energetycznej i instalacji specjalnych (teletechnicznej, niskoprądowej, LAN)  sanitarnej ( wentylacja mechaniczna) Uwaga: W budynku funkcjonuje instalacja wentylacji mechanicznej. Przed projektowaniem wentylacji dla nowo tworzonych pomieszczeń należy zapoznać się na miejscu z istniejącą instalacją i dobrać odpowiednie rozwiązanie dla nowych założeń ilości powietrza względem liczby osób pracujących i odwiedzających MOPS . Wymaga się również rozwiązań projektowych dostosowujących istniejące centrale wentylacyjne do obsługi nowych pomieszczeń. Na etapie opracowywania dokumentacji technicznej wykonawca zobowiązany jest do:  analizy założeń przyjętych w PFU odnośnie planowanego remontu,  uzgodnienia projektowanych rozwiązań z Zamawiającym,  sporządzenia projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych W fazie „buduj” zamówienie obejmuje :  wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu wykonawczego , zaakceptowanego przez Zamawiającego i w zakresie wynikającym z tego projektu  dostawę i instalację osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz urządzeń wentylacyjnych zakresie wynikającym z projektów wykonawczych branżowych .  próby techniczne, badania i pomiary instalacji oraz dostarczenie instrukcji ( w języku polskim) obsługi zamontowanych urządzeń  szkolenie wyznaczonego personelu zamawiającego z zakresu obsługi wykonanych instalacji  serwis gwarancyjny urządzeń wentylacyjnych ( przeglądy eksploatacyjne w okresie gwarancji producenta urządzeń zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej ). Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) załączonym do SIWZ. Rzut poziomy pomieszczeń załączono do PFU Uwaga: Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie Urzędu Miasta, w zawiązku z czym wymaga się od Wykonawcy dobrej organizacji pracy i ograniczenia uciążliwości tak dla pracowników jak i interesantów do niezbędnego minimum. Prace dla których będzie konieczne wyłączenie energii elektrycznej lub przerwanie dostępu do sieci teletechnicznej i Internetu należy planować poza czasem pracy urzędu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł w pieniądzu - przelew na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Przasnyszu NR RACHUNKU: 79 8924 0007 0008 0080 2001 0002 lub w innej formie spośród wyszczególnionych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) ,należy złożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach