Przetargi.pl
Remont pomieszczeń magazynu odpadów medycznych w celu dostosowania do aktualnie obowiązujących przepisów

Instytut Kardiologii ogłasza przetarg

  • Adres: 04628 Warszawa, ul. Alpejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 120 440 , fax. 228 126 732
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Kardiologii
    ul. Alpejska 42
    04628 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 120 440, fax. 228 126 732
    REGON: 83758300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń magazynu odpadów medycznych w celu dostosowania do aktualnie obowiązujących przepisów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń magazynu odpadów medycznych w celu dostosowania do aktualnie obowiązujących przepisów, w Instytucie Kardiologii przy ul. Alpejskiej 42 w Warszawie. Zadanie obejmuje remont dwóch istniejących pomieszczeń magazynu odpadów medycznych oraz adaptacje dwóch przyległych garaży celem dostosowania do rygorów określonych w odnośnych przepisach z uwzględnieniem wymogów Zamawiającego. Zakres zamówienia: 1) Opracowanie koncepcji realizacji prac zgodnie z wytycznymi i do akceptacji przez zamawiającego: a) technologia, b) konstrukcja w tym niezbędne obliczenia c) instalacje sanitarne - wod.- kan., d) instalacja chłodzenia, e) instalacje elektryczne: wewnętrzne - instalacja gniazd 1 fazowych i oświetlenia, zewnętrzne – instalacja oświetleniowa nad drzwiami wejściowymi, f) kosztorysy wg. branż. 2) Dokumentacja powykonawcza 2 egz. papierowe, plus wersja elektroniczna w formacie *dwg i *pdf. 3) Realizacja robót wg wykonanej koncepcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.). 2) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach