Przetargi.pl
Remont pomieszczeń, klatki schodowej w budynku „A” Przychodni Specjalistycznej przy ul. Chałubińskiego 1 w Nowej Soli

WS SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, Chałubińskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (68)3882285 , fax. (68)3871281
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WS SPZOZ
    Chałubińskiego 7
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. (68)3882285, fax. (68)3871281
    REGON: 970774733
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń, klatki schodowej w budynku „A” Przychodni Specjalistycznej przy ul. Chałubińskiego 1 w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem opracowania jest Remont pomieszczeń, klatki schodowej w budynku „A” Przychodni Specjalistycznej przy ul. Chałubińskiego 1 w Nowej Soli – Roboty budowlane będą odbywały się w czynnym obiekcie, który pracuje w godz. Od 7:00 do 18:00. 2. Zamawiający wymaga, aby na roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem, Wykonawca udzielił min. 12 miesięcznego okresu gwarancji na roboty budowlane. – kryterium oceny ofert. Gwarancja i serwis na urządzenia klimatyzacyjne zgodnie z STWiOR. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji, na którą składa się: 1) Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Przedmiar robót, stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Rzuty pomieszczeń, wzór balustrady załącznik nr 3 do SIWZ 5. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z załączonymi do niniejszej Specyfikacji: Przedmiarem Robót. 6. Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników Zamawiającego. Prace budowlane mogą odbywać się po uzgodnieniu z Zamawiającym do godzin wieczornych. W pierwszej kolejności Wykonawca będzie musiał dostosować pomieszczenie gospodarcze. 7. Wykonawca nie będzie obciążany kosztami mediów tj. opłatami za wodę i energię do celów socjalnych oraz realizacji budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego. 1. Wysokość wadium opiewa na kwotę – 15 000,00 zł 2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert, tj.: 11.10.2018r. do godz. 10:00 3. Wadium może być wnoszone:  w pieniądzu,  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  w gwarancjach bankowych,  w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.,Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 4. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto Zamawiającego. 5. Wadium w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego: BANK MILLENIUM o/ Zielona Góra nr konta: 32116022020000000060220738 6. Kopię dowodu wpłaty wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. - Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować, co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale XIX niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wadium w pozostałych formach, innych niż pieniądz należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie do pok. 34 (opisanej zgodnie z rozdziałem XXI pkt. 2 niniejszej Specyfikacji z dopiskiem „WADIUM - nr sprawy DZP-280-52/2018) przed terminem składania ofert jednocześnie dołączając kopię dokumentu do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem R.M.S 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach