Przetargi.pl
Remont pomieszczeń II piętra budynku Przychodni Nr 1 Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy – Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki w Szczecinie przy ul. Bolesława Śmiałego 33

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki ogłasza przetarg

  • Adres: 70-347 Szczecin, ul. Boleslawa Śmiałego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 349 123 , fax. 914 845 967
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki
    ul. Boleslawa Śmiałego 33
    70-347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 349 123, fax. 914 845 967
    REGON: 64639200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wompszczecin.bip.eur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń II piętra budynku Przychodni Nr 1 Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy – Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki w Szczecinie przy ul. Bolesława Śmiałego 33
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń II piętra budynku Przychodni Nr 1 Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy – Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki w Szczecinie przy ul. Bolesława Śmiałego 33”z podziałem na części: Część 1 zamówienia dotyczy: remontu pomieszczeń Laboratorium wraz z rejestracją, korytarzem i punktem pobrań; Część 2 zamówienia dotyczy: remontu pomieszczeń 203-207 i 213. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja techniczna załączona do niniejszej SIWZ: 1) Rysunki; 2) Przedmiary robót, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 4) Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1A i 1B do specyfikacji, 2. Zakres robót. Roboty budowlane część 1 zamówienia: zakres robót: 1. zabezpieczenie podłóg i urządzeń folią, szczelnie 2. demontaż oraz montaż zabudowy wentylacji z płyt GK – 6 mb 3. montaż płyt GK od strony pomieszczeń i korytarza na ścianie zewnętrznej usytuowanej poprzecznie do ulicy Bol. Śmiałego na rusztach aluminiowych wraz z ich pomalowaniem 4. wykonanie nowych wypraw malarskich ścian i sufitów w pomieszczeniach Laboratorium 5. zdarcie istniejącej farby, gruntowanie ścian i sufitów 6. uzupełnienie ubytków gładzi na ścianach i sufitach do 30 % powierzchni 7. wykonanie napraw tynków 8. usunięcie pęknięć ścian oraz uzupełnienie wszystkich ubytków w tynkach 9. wywóz i utylizację odpadów zgodnie z ich klasyfikacją 10. szpachlowanie powierzchni płyt GK 11. uzupełnienie ubytków akrylu 12. szczegółowe sprzątanie pomieszczeń po prowadzonych pracach 13. wymiana dwóch okien w gabinetach Laboratorium od strony ulicy Bol. Śmiałego. Nowe okna powinny być wyposażone w nieotwierane naświetle górne oraz skrzydło rozwierane 1 szt oraz skrzydło rozwieralno-uchylne 1 szt. Wymiary 2280 szer x 1710 wys., dokładne wymiary należy sprawdzić w budynku przed zamówieniem okien. Detale okna przedstawiono na rysunku. Okno bez nawiewników powietrza. Współczynnik przenikania ciepła nie wyższy niż U= 1,1 W/m2K. Roboty sanitarne • demontaż i ponowny montaż grzejników wraz z armaturą W przypadku części 2 zamówienia - zakres robót Roboty budowlane: 1. Wykonanie nowych wypraw malarskich ścian i sufitów. W pomieszczeniu 207 A malowanie w kolorach ciemnych. 2. Wyniesienie mebli we wskazane miejsce i ich powtórne wniesienie do pomieszczeń po ukończeniu robót budowlanych 3. Okna w pomieszczeniu 207 A okleić od zewnątrz folią okienną antyrefleksyjną zabezpieczającą pomieszczenie przed nadmiernym nagrzewaniem. 4. Zamontować rolety w kolorze ciemnym w pomieszczeniu 207A wykonane z materiałów zmywalnych, posiadające atest higieniczny 5. W pozostałych pomieszczeniach zamontować rolety wykonane z folii refleksyjnej, odbicie promieni słonecznych min. 69 %, absorpcja promieni słonecznych 28%, kolor silver/grey, wykonane z materiałów zmywalnych, posiadające atest higieniczny 6. Pozostawić lampy bakteriobójcze 7. Zdarcie istniejącej farby, gruntowanie ścian i sufitów 8. Wykonanie gładzi na ścianach i sufitach 9. Wymalowanie ścian i sufitów 10. Wymienić drzwi wraz z obróbką pomiędzy gabinetami. Wyłączyć z tej wymiany drzwi na korytarz. 11. Wykonanie fartuchów przy umywalkach i zlewozmywakach do wysokości 1,6 m z płytek ceramicznych glazurowanych na zaprawie klejowej na wcześniej zagruntowanym preparatem gruntującym podłożu. Naroża wypukłe i krawędzie końcowe płytek wykończone listwami z PCV. Fartuchy przy urządzeniach: - Przy zlewozmywakach na wys. 160 cm od poziomu posadzki ( powyżej blatu umieszczonego na wys. 85 cm ), szerokość po 60 cm od bocznych krawędzi urządzenia. - Na ścianie na której umieszczono umywalkę – na wys. 160 cm na szerokość po 60 cm od bocznych krawędzi urządzenia. Fugi powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w pomieszczeniach służby zdrowia. 12. Zbić kafle na ścianach oraz dać nowy fartuch z płytek ceramicznych wokół zlewozmywaków w pomieszczeniach 203,204 13. Wstawić nowe parapety w pomieszczeniach 203,204,206 14. wykonanie nowej podłogi: zdemontowanie istniejących płytek lub wykładzin, istniejącej posadzki wraz ze styropianem, wykonanie nowej posadzki oddylatowanej od stropu poprzez nowe płyty styropianowe przeznaczone do wykonywania podłóg, wykonanie wylewki samopoziomującej, wykonanie nowej wykładziny PCV o parametrach jak wykonanej wykładziny na korytarzu Piętra 2. Rzędne nowych posadzek powinny być tożsame z rzędną korytarza przy drzwiach wejściowych do gabinetów. Przejścia pomiędzy korytarzem a gabinetami oraz pomiędzy gabinetami przyległymi wykonać jako bezprogowe. 15. Obudować piony instalacji c.o. w pomieszczeniach 203,204,205 16. Zdemontować skrzynkę rewizji w pomieszczeniu 213 17. Zdemontować kratki wentylacyjne pomiędzy korytarzem a pomieszczeniami, zaślepić kanały wentylacyjne podłączone do tych kratek Roboty elektryczne Roboty elektryczne zostały określone w dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu Piętra II Roboty sanitarne • demontaż i ponowny montaż grzejników wraz z armaturą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: • na część 1 zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert; • na część 2 zamówienia: 4 700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych) przed upływem terminu składania ofert; 2.Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku ING Bank Śląski SA nr rachunku 64 1050 1559 1000 0090 3048 0850, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr sprawy: 3/WOMP-ZCLiP/2019 na „Remont pomieszczeń II piętra budynku Przychodni Nr 1 Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy – Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki w Szczecinie przy ul. Bolesława Śmiałego 33”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty cenowej sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu udzielonej gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy a także oświadczenie na podstawie którego będzie można przyznać punkty w danym kryterium innym niż cena; 2) Wykonawca bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach