Przetargi.pl
Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z remontem i przebudową urządzeń budowlanych, z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Magnolia” w Głogowie przy ulicy Neptuna 22/24 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa łazienek w pionach wraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS „Magnolia”

Dom Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Neptuna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 76 833 88 09 , fax. 0 76 833 88 09
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie
    Neptuna 22/24
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 0 76 833 88 09, fax. 0 76 833 88 09
    REGON: 109077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.glogow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z remontem i przebudową urządzeń budowlanych, z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Magnolia” w Głogowie przy ulicy Neptuna 22/24 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa łazienek w pionach wraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS „Magnolia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z remontem i przebudową urządzeń budowlanych, z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Magnolia” w Głogowie przy ulicy Neptuna 22/24 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa łazienek w pionach wraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS „Magnolia”. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące zadania: wymiana: a. okładzin ściennych i posadzkowych z płytek ceramicznych, b. instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz przyborów i osprzętu sanitarnego dostosowanego dla osób z trudnościami w poruszaniu się;, c. instalacji elektrycznej i c.o., d. stolarki drzwiowej montaż: pochwytów i akcesoriów dla niepełnosprawnych; likwidacja: brodzika i kabiny natryskowej na rzecz posadzki ze spadem, likwidacja progów Wymogiem Zamawiającego jest, aby prace przeprowadzane były etapowo, tj. Zamawiający w I-szym etapie udostępni plac budowy w zakresie remontu 2-óch pionów (10 łazienek). Pozostały plac budowy będzie udostępniany stopniowo, po wykonaniu kolejnych pionów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211310-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.500,00 zł (Słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) przy czym skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 10.5 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.3.1. Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenia stanowiące załączniki nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ; - Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia lub polega na zdolnościach innych podmiotów, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców/podmiotów, których to dotyczy, odrębnymi oświadczeniami stanowiącymi załączniki nr 2 i 3 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy/podmiotu. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostepnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014r. poz 1114 oraz z 2016r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu, h) kosztorys ofertowy przygotowany metodą uproszczoną (dla celów poglądowych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach