Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU GMINY W OLEŚNIE

Gmina Olesno ogłasza przetarg

  • Adres: 33-210 Olesno, ul. Władysława Jagiełły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 412 431 , fax. 146 412 439
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olesno
    ul. Władysława Jagiełły 1
    33-210 Olesno, woj. małopolskie
    tel. 146 412 431, fax. 146 412 439
    REGON: 85166081000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www@gminaolesno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU GMINY W OLEŚNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wymianę posadzek, naprawę i malowanie posadzek parkietowych, wymianę okładzin schodów, wymianę drzwi z ościeżnicami, montaż stropów podwieszanych, malowanie ścian i sufitów, adaptację pomieszczenia na archiwum, wymianę grzejników oraz wyposażenie biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w Części III - Dokumentacja techniczna, tj. przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony w oparciu o informacje zawarte w wymaganym oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składanym na podstawie art. 25a ust.1 pzp (załącznik nr 2 do SIWZ),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DO OFERTY (SPORZĄDZONEJ WG. FORMULARZA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ) WYKONAWCA WINIEN DOŁĄCZYĆ: 1. AKTUALNE NA DZIEŃ SKŁADANIA OFERT OŚWIADCZENIE WSTĘPNE POTWIERDZAJĄCE ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WG. WZORU STANOWIĄCEGO ZAŁ. NR 2 DO SIWZ, 2. PEŁNOMOCNICTWA OSÓB PODPISUJĄCYCH OFERTĘ DOP PODEJMOWANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU WYKONAWCY SKŁADAJĄCEGO OFERTĘ, GDY PRAWO DO PODPISANIA OFERTY NIE WYNIKA Z PRZEPISÓW PRAWA LUB INNYCH DOKUMENTÓW DO NIEJ ZAŁĄCZONYCH (NP. Z AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ODPISU ZWŁAŚCIWEGO REJESTRU) 3. POTWIERDZENIE WNIESIENIA WADIUM 4. SZCZEGÓŁOWA WYCENA OFERTY - KOSZTORYS OFERTPOWY- SPORZĄDZONY WG. PRZEDMIARU ROBÓT STANOWIĄCEGO CZĘŚĆ III SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach