Przetargi.pl
"Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa Tuczno"

NADLEŚNICTWO TUCZNO ogłasza przetarg

  • Adres: 78-640 Tuczno, ul. Klasztorna 36
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0672593147
  • Data zamieszczenia: 2023-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO TUCZNO
    ul. Klasztorna 36
    78-640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0672593147
    REGON: 570064501
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://tuczno.pila.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa Tuczno"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa Tuczno”. Zadanie pn.: „Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa Tuczno” przy ul. Klasztornej 36 w Tucznie - obejmuje wykonanie m. in. wymiany posadzek na posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikami, wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, dwukrotne malowanie farbami lateksowymi korytarzy i pomieszczeń biurowych w budynku oraz wykonanie nowego sufitu podwieszanego z oświetleniem LED i izolacją poziomą z wełny mineralnej w pomieszczeniu sali narad. Przed przystąpieniem do prac remontowych z każdego pomieszczenia biurowego należy wynieść wyposażenie oraz meble a po ukończeniu prac wnieść je i ustawić w pierwotnym miejscu. Elementy trwale zamontowane (np.: listwy ochronne, korytka teletechniczne, klimatyzatory, parapety itp.) należy zabezpieczyć trwale taśmą i folią malarską. Prace rozbiórkowe o wzmożonym poziomie hałasu (demontaż posadzek i schodów) wykonywać po godzinach pracy biura – tj. po godz. 1500.Rozbiórki posadzek, demontaż ościeżnic i drzwi należy wykonać ręcznie, przy pomocy podręcznych narzędzi. Z uwagi na charakter budynku oraz brak możliwości całkowitego wyłączenia z użytkowania, zabrania się używania ciężkiego sprzętu wyburzeniowego, a powstały gruz i inne odpady należy usuwać z budynku na bieżąco. Roboty rozbiórkowe oraz remontowe będą wymagały podzielenia na etapy w celu minimalizacji utrudnień bieżącego funkcjonowania biura. Prace demontażowe oraz remontowe należy prowadzić sukcesywnie, z uwagi na czynny charakter budynku nie ma możliwości wykonania całości prac demontażowych i remontowych z danego zakresu w całym obiekcie jednocześnie. Rodzaj materiału oraz kolorystyka bezwzględnie podlegają akceptacji Zamawiającego. Planowany zakres robót nie wymaga zgłoszenia do właściwego organu administracji architektoniczno budowlanej oraz uzyskania pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BNP PARIBAS nr 36 1600 1462 1022 9429 5000 0004 z dopiskiem: Wadium – „Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby Nadleśnictwa Tuczno”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawiania. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia napierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 98 ust. 1 PZP oraz art. 98 ust. 2 PZP.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.10. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, innychdokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. W zakresie doświadczenia:Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektów mieszkalnych, administracyjnych lub gospodarczych na kwotę min. 300.000,00 zł brutto każda.b. W zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:- co najmniej 1 osobą kierownikiem budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej z aktualnymi uprawnieniami zawodowymi wydanymi na podstawie ustawy Prawo Budowlane lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( t. jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334) wraz z przynależnością do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach