Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa Ełk

Nadleśnictwo Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Mrozy Wielkie 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6202513 , fax. 87 6202513
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ełk
    Mrozy Wielkie 21 21
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6202513, fax. 87 6202513
    REGON: 79001123300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_elk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa Ełk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa Ełk - Remont dotyczy budynku biura Nadleśnictwa Ełk, Mrozy Wielkie 21, 19-300 Ełk. 2. Zakres robót obejmuje remont: - 6 pomieszczeń na piętrze budynku, które maja zostać adaptowane na potrzeby biurowe, - 2 pomieszczeń na piętrze budynku, które zostaną połączone w jedno pomieszczenie, - 3 pomieszczeń na parterze budynku, w zakresie ogólnobudowlanym i instalacji wod-kan, elektrycznej, komputerowej, telefonicznej, alarmowej i ppoż. 3. Zakres szczegółowy robót: 3.1.W każdym pomieszczeniu (pokoje biurowe, korytarz, magazynki) zostanie wymieniona instalacja elektryczna: 3.1.1. oświetleniowa wraz z oprawami dostosowanymi do pomieszczeń biurowych i oprawą awaryjną na korytarzu, 3.1.2. gniazd wtykowych, 3.1.3. oraz zamontowana nowa instalacja: czujek ppoż., czujek alarmowych sygnalizujących włamanie, 3.2.Zostanie rozebrana instalacja centralnego ogrzewania etażowego - rury, grzejniki, bojler, naczynie wzbiorcze itp. Zamontowane zostaną nowe grzejniki z zaworami termostatycznymi i osprzętem do istniejącej instalacji c.o. wraz z uruchomieniem instalacji. 3.3.Instalacja wod-kan zostanie zdemontowana - rury, piony, podejścia, wanna, umywalka, zlew, ustęp, baterie, zawory itp. Pomieszczenia łazienki i kuchni zostaną adaptowane na pomieszczenia biurowe. 3.4.Zostaną rozebrane schody drewniane z parteru na piętro a otwór w stropie po schodach zostanie zabudowany - konstrukcja drewniana stropu wygłuszona wełną mineralną, na płycie OSB szlichta cementowa gr. 7 cm, wykończenie analogiczne jak pozostała część posadzki - terakota. 3.5.Roboty na parterze budynku: 3.5.1. uzupełnienie ścian po rozebranych schodach, 3.5.2. wykonanie ścianki działowej w miejscu początku schodów, 3.5.3. przesuniecie opraw oświetleniowych na środek pomieszczenia pod rozebranymi schodami, 3.5.4. demontaż drzwi, ościeżnicy i ścianek działowych korytarza wejściowego, 3.5.5. wykonanie nowego oświetlenia wiatrołapu i korytarza, 3.5.6. uzupełnienie tynków oraz okładzin ścian z płytek ceramicznych, 3.5.7. szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów pomieszczeń objętych robotami. 3.6.Pomieszczenia biurowe na piętrze budynku - 4 pokoje: 3.6.1. demontaż drzwi i ościeżnicy i zamurowanie otworu po drzwiach w ścianie konstrukcyjnej, 3.6.2. skucie glazury na ścianach w pomieszczeniu kuchni i łazienki, 3.6.3. demontaż szafki bezpiecznikowej, 3.6.4. skucie posadzki z terakoty w łazience i kuchni, naprawa powierzchni posadzki po skuciu, wykonanie posadzki z zaprawy samopoziomującej, przyklejenie wykładziny podłogowej rulonowej odpowiedniej do pomieszczeń użyteczności publicznej z oblistwowaniem, 3.6.5. wykonanie instalacji alarmowej, ppoż, komputerowej i telefonicznej wkutych w tynk w pomieszczeniach remontowanych oraz doprowadzenie instalacji do serwerowni w przeciwległej części budynku w korytkach instalacyjnych i podłączenie powyższych instalacji w serwerowni z rozbudową szafek instalacyjnych i niezbędnym osprzętem ( panele, czujki, gniazda itd.) 3.6.6. demontaż ścianki działowej o lekkiej konstrukcji r-gips dzielącej korytarz, 3.6.7. uzupełnienie tynków ścian i sufitów, szpachlowanie ścian i sufitów, malowanie sufitów w kolorze białym i ścian w kolorach pastelowych uzgodnionych z Zamawiającym. 3.7.Pomieszczenia biurowe na piętrze budynku - połączenie dwóch pokoi. 3.7.1. demontaż ścianki działowej o lekkiej konstrukcji r-gips dzielącej pokoje 3.7.2. demontaż drzwi i ościeżnicy i uzupełnienie otworu po drzwiach w ściance działowej o lekkiej konstrukcji r-gips, 3.7.3. demontaż oblistwowania i wykładziny w jednym z pokoju, wykonanie posadzki samopoziomującej i przyklejenie nowej posadzki rulonowej i oblistwowania, 3.7.4. przemieszczenie gniazdek instalacyjnych z rozebranej ścianki, oraz włącznika światła, 3.7.5. uzupełnienie tynków i szpachlowania w pomieszczeniu i na korytarzu, 3.7.6. uzupełnienie okładziny ścian płytkami ceramicznymi na korytarzu, 3.7.7. malowanie sufitów w kolorze białym i ścian w kolorach pastelowych uzgodnionych z Zamawiającym w pomieszczeniu i analogiczne malowanie w części korytarza objętego remontem. 3.8.Roboty pomocnicze i zabezpieczające: 3.8.1. zabezpieczenie folią okien, drzwi, posadzek i innych elementów wyposażenia, 3.8.2. usunięcie odpadów i gruzu z budynku, 3.8.3. wywiezienie i utylizacja odpadów i gruzu, 3.8.4. sprzątanie po robotach, w przypadku korzystania z dróg komunikacyjnych ogólnodostępnych sprzątanie na bieżąco w celu zapobieżenia roznoszenia brudu po całym budynku funkcjonującego biura
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności za fakturę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_elk/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach