Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych w budynkach wybranych urzędów skarbowych województwa wielkopolskiego.

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych w budynkach wybranych urzędów skarbowych województwa wielkopolskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynkach wybranych urzędów skarbowych województwa wielkopolskiego, zlokalizowanych w miejscowościach, o których mowa w pkt 3.3 SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, zawierającej: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (wymagania ogólne dla wszystkich części zamówienie) oraz przedmiary robót (z podziałem na poszczególne budynki) - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamówienie podzielono na 4 części: 1) Część 1 – remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Ostrowie Wlkp. przy ul. Chłapowskiego 45, obejmujący wymianę wykładzin oraz wymianę drzwi wewnętrznych, 2) Część 2 – remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Środzie Wlkp. przy ul. Harcerskiej 2, obejmujący malowanie pomieszczeń biurowych oraz wymianę nawierzchni podłogi, 3) Część 3 – remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Turku przy ul. Konińskiej, 1 obejmujący malowanie pomieszczeń biurowych, 4) Część 4 – remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wolsztynie przy ul. Dworcowej 15, obejmujący malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium, dla poszczególnych części zamówienia, w wysokości 1) 1 600,00 zł – dla Części I zamówienia, 2) 200,00 zł – dla Części II zamówienia, 3) 800,00 zł – dla Części III zamówienia 4) 1 600,00 zł – dla Części IV zamówienia.8.2. Wykonawca, który składa ofertę na trzy części zamówienia, może wnieść wadium w wysokości sumy kwot wadium wymaganej przez Zamawiającego dla każdej części zamówienia, wybranej przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego lub przelewu jednoznacznie wynikało, jakiej części zamówienia wadium dotyczy. W przypadku niezgodności sumy kwot wniesionego wadium z ilością części zamówienia, na które wykonawca złożył oferty oraz braku możliwości jednoznacznego przypisania wadium do poszczególnych części oferty, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona (art.89 ust.1 pkt 7b Pzp). 2.Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia wnosi wadium w:1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000, z podaniem tytułu: „Wadium – Remont pomieszczeń biurowych w budynkach wybranych urzędów skarbowych województwa wielkopolskiego - część nr ……………..”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2014r., poz.1804). 3.Sposób przekazania wadium: 1) wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji; z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, której części zamówienia dotyczy wadium, 2) w przypadku przelewu – uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na ewentualną konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia składania ofert. 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany przed upływem terminu składania ofert. 7.Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy (art.89 ust.1 pkt 7b pzp). 8.Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 8.3. 2 – 5 musi: 1)wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2) wskazywać beneficjenta – Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, 3) określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4) określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 5) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny i bezwarunkowy, 6) wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art.46 ust.4a oraz ust.5 pzp. 9. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z przepisami pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art.86 ust. 5 ustawy - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach