Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie 46 pomieszczeń biurowych w siedzibie Zamawiającego przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach. Prace polegać będą na: - przetarciu tynków (ścian ok. 1623,45 m², sufitów ok. 615,92 m²); - wykonaniu gładzi na ścianach i sufitach (ścian ok. 1623,45 m², sufitów ok. 615,92 m²); - malowaniu pomieszczeń biurowych (ścian ok. 1623,45 m², sufitów ok. 615,92 m²) tj. do malowania pomieszczeń należało będzie użyć farby w kolorze jasnym (po uzgodnieniu z inspektorem). Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach z czego pomieszczenia na każdej kondyganacji będą malowane w jednym kolorze. - malowaniu rur i grzejników farbą olejną (rur ok. 76,32 m, grzejników 61 szt.); - zerwaniu i położeniu nowej wykładziny (zerwaniu ok. 473,48 m², położeniu nowej wykładziny ok. 473,48 m²); - wykonaniu posadzek (w tym wyrównaniu posadzek – ok. 341,59 m² w 27 pokojach); - demontażu i ponownym montażu istniejących opraw oświetleniowych – 64 kpl., - wymianie szafki o wymiarach 117/51/77 montowana wraz z przełożeniem istniejącego zlewu, - zabezpieczeniu stolarki osłoną z folii – ok. 995,46 m², - przenoszeniu mebli (wynoszeniu i wnoszeniu mebli z pomieszczeń biurowych), - posprzątaniu (myciu) po robotach malarskich - 6 krotnym w przypadku wykonywania robót bardzo brudnych. Zakres zamówienia nie obejmuje wymiany instalacji wod-kan. Wykonawca może zapoznać się z terenem robót (obejrzeć pomieszczenia) w godzinach pracy KZGM w Katowicach tj. od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00 po uprzednim ustaleniu terminu z inspektorem nadzoru Panią Jolantą Siudyką. 2. UWAGA ! Roboty będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach. KZGM w Katowicach funkcjonuje od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 15:00. Budynek w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie w ciągłym użytkowaniu. Prace należy wykonywać po godz. 15:00 w dni powszednie (poniedziałek – piątek) do godz. 22:00 chyba, że w godzinach urzędowania Zakładu, jeżeli prace nie będą zakłócały porządku tj. pomieszczenie może zostać wyłączone z użytkowania na czas wykonywanych robót oraz w dni wolne od pracy od godz. 08:00 do godz. 20:00. Natomiast prace hałaśliwe mogą być wykonywane od godz 15:00 do godz. 20:00 w dni powszednie oraz od godz. 09:00 do godz. 17:00 w sobotę. Zasady organizacji pracy brygady remontowej. 1) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w portierni budynku Oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. 2) W przypadku zmiany składu osobowego brygady Wykonawca winien składać nowe Oświadczenie. 3) W załączniku winien być wskazany pracownik Wykonawcy, który byłby upoważniony do pobierania i zdawania kluczy z portierni do pomieszczeń, w których Wykonawca prowadziłby roboty remontowe. 4) Pobranie i zdawanie kluczy z portierni winno być każdorazowo kwitowane na liście znajdującej się na portierni zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. Zamawiający zapewni Wykonawcy na terenie KZGM zaplecze robót. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w przedmiarze robót tj. demontaż i montaż opraw oświetleniowych, malowanie tynków i elementów metalowych, wymiana posadzki wraz z ułożeniem nowej wykładziny, przetarcie tynków i wykonanie gładzi. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Jeżeli przedmiar robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Tam, gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: STWiOR (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ). UWAGA! Przedmiar w formacie ATH załączony jest pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodnie ze wzorem (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach