Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych oraz usunięcie usterek z przeglądów w budynku administracyjno - socjalnym w RDW Jarosław

PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH ogłasza przetarg

  • Adres: 35-105 Rzeszów, ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
    ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
    35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie
    REGON: 690587670
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych oraz usunięcie usterek z przeglądów w budynku administracyjno - socjalnym w RDW Jarosław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje:- Remont pomieszczeń biurowych w RDW Jarosław– parter- zgodnie z pozycjami kosztorysu ofertowego.- Odnowienie elewacji budynku administracyjno-socjalnego w RDW Jarosław zgodnie z pozycjami kosztorysu ofertowego.- Remont pomieszczeń biurowych w RDW Jarosław– piętro- zgodnie z pozycjami kosztorysu ofertowego.Materiały użyte do realizacji zadania powinny posiadać aktualny atest PZH, kartę charakterystyki wyrobu oraz kartę charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej.Wierzchnia farba zastosowana do malowania elewacji powinna być w kolorze zbliżonym do występującego aktualnie na elementach przeznaczonych do malowania.Wymagania w odniesieniu do realizacji zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia oraz kosztorys ofertowy stanowiące Załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 597,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniaa) Doświadczenie wykonawcyWykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w zakresie robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonał min. 1 zadanie polegające na wykonaniu remontu, przebudowy, budowy min. 1 budynku o powierzchni zabudowy min. 50 m2Zamawiający przyjmuje, że „powierzchnię zabudowy” wyznacza rzut pionowy zewnętrznych krawędzi budynku na powierzchnię terenu.Zamawiający przyjmuje, że przez pojęcie „budynek” należy rozumieć taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.Poprzez sformułowania:- „budowa”- „przebudowa”- „remont”Zamawiający rozumie definicje zgodne z określonymi w „Ustawie Prawo budowlane”.b) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniaZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach