Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych, holi, korytarzy w budynku w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 - kontynuacja z roku 2013

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych, holi, korytarzy w budynku w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 - kontynuacja z roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych, holi, korytarzy w budynku w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 - kontynuacja z roku 2013. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 2.1. demontaż istniejących sufitów podwieszanych w konstrukcji metalowej, 2.2. wykucie z muru ościeżnic drewnianych, 2.3. zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, 2.4. oczyszczenie i wyrównanie podłoża pod wykładziny PCV (wylewka samopoziomująca), 2.5. wywóz gruzu, starych wykładzin i elementów futryn oraz sufitów, 2.6. wykonanie gładzi na ścianach korytarzy, holu windowego, pokoi biurowych, 2.7. malowanie z gruntowaniem ścian korytarzy, holu windowego, pokoi biurowych, 2.8. oczyszczenie ze starych warstw farby i ponowne malowanie grzejników, 2.9. uporządkowanie instalacji wysoko i nisko prądowej, 2.10. montaż sufitów podwieszanych na konstrukcji lekkiej wraz z urządzeniami (DSO, oświetlenie itp.), 2.11. montaż nowych ościeżnic z montażem i regulacją skrzydeł drzwiowych, 2.12. położenie wykładzin zgrzewanych z PCV z wywinięciem jej na ścianę w pokojach biurowych, korytarzach i holu windowym, z wyjątkiem pokoi biurowych nr 1203, 1204, 1210, 1216 (piętro XII), 2.13. zainstalowanie przewodów wentylacyjnych i anemostatów kołowych. 3. Zakres robót opisany jest w IV części SIWZ, na którą składają się: 3.1. Dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, 3.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 4. Przedmiotowe zamówienie o wartości 54 002,79 euro (w tym zamówienie podstawowe 46 298,68 euro, zamówienie uzupełniające 7 704,11 euro) stanowi część zamówienia na roboty budowlane w budynku I Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 o łącznej wartości zamówienia 890 961,36 euro. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty i na całość przedmiotu zamówienia wynosi co najmniej 60 miesięcy. 6. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości zobowiązany jest do usuwania na swój koszt stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego wad lub usterek (wykonania naprawy), w terminach wynikających z zapisów Wzoru umowy (III część SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach