Przetargi.pl
Remont pokrycia dachu w budynku PERKOZ na terenie

Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
    ul. Powsińska 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
    REGON: 12261725000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachu w budynku PERKOZ na terenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu, który będzie polegał na wykonaniu nowego pokrycia z warstwy papy termozgrzewalnej (renowacyjnej) wierzchniego krycia o grubości min. 5,2 mm na istniejącym poszyciu z papy oraz papie wentylacyjnej. Powierzchnia dachu – ok. 513 m2. Dokumentacja projektowa (rzuty dachu) stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia. Zakres robót budowlanych: Planowany remont dachu będzie polegał na wykonaniu nowego pokrycia z warstwy papy termozgrzewalnej (renowacyjnej) wierzchniego krycia o grubości min. 5,2mm na istniejącym poszyciu z papy w następującej technologii: 1. wykonanie nacięć wszystkich odspojonych partii papy, która uległa zwichrowaniu, wybrzuszeniu, deformacji w celu jej prawidłowego dogrzania do podłoża i wykonanie łat 2. wykonanie doszczelnień wszystkich połączeń papy, 3. zagruntowanie powierzchni pod nową papę, 4. wykonanie otworów w ilości około 10szt/m2, aż do zawilgoconej warstwy celem umożliwienia wydostania się na zewnątrz pary wodnej, 5. ułożenie papy perforowanej/wentylacyjnej luzem, bez jej łączenia na zakładach, tylko na styk. Uwaga: należy pamiętać, że papy wentylacyjnej nie układa się w następujących miejscach: pas przyokapowy, pas przy wpustach dachowych i korytach odpływowych, przy dylatacjach budynków, przy kominach, ścianach itp. Pas papy wentylacyjnej należy odsunąć od powyższych miejsc na odległość przynajmniej 50cm, 6. dostawa i montaż klinów ze styropianu - kliny spadkowe 5x5cm, połącznie ściany z płaszczyzną dachu, połączenie kominów wentylacyjnych z płaszczyzną dachu, ścianki attykowe itp. 7. dostawa i montaż systemowych kominków odpowietrzających w ilości 1szt/40-60m2 dachu, 8. wykonanie nowej warstwy poszycia dachowego z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia grubości min. 5.2mm – renowacyjnej, szerokość zakładów papy zarówno podłużnych jak i poprzecznych w każdej warstwie powinna być nie mniejsza niż 10 cm. Papa wierzchniego krycia - asfaltowa zgrzewalna, modyfikowana SBS, na osnowie z włókniny poliestrowej 200 g/m2 . Od wierzchniej strony pokryta gruboziarnista posypka mineralna, wzdłuż jednego brzegu znajduje się pas asfaltowy nie pokryty posypką, zabezpieczony folią z tworzywa sztucznego. Spodnia strona zabezpieczona folia z tworzywa sztucznego. Zawartość asfaltu modyfikowanego elastomerem SBS, min.3000g/m2. Siła zrywająca 750/700 N 9. zamontowanie listew dociskowych (systemowych) na ścianach, kominach wentylacyjnych, attykach itp. 10. wykonanie uszczelnień wszystkich przejść instalacji i podstaw podkonstrukcji, 11. wykonanie miejscowych napraw (doklejanie, naprawa połączenia dachu ze ścianami) Przed przystąpieniem do prac Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt technologii i organizacji robót. Ponadto: 1. demontaż, dostawa i montaż obróbek blacharskich, 2. montaż kratek wentylacyjnych w kominach 3. demontaż czapy kominów wentylacyjnych 4. dostawa i montaż prefabrykowanych czap kominów wentylacyjnych z polimerobetonu 5. demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, miejscowe naprawy instalacji odgromowej (wyprostowanie drutu), poprawienie montażu wraz z uzupełnieniem mocowań (w cenie należy również ująć podstawy systemowe i przekładki z papy), 6. Ewentualna regulacja i uzupełnienie rynien i rur spustowych. 2. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy oraz Załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Przed terminem składania ofert Zamawiający przewiduje dla Wykonawców wizję lokalną. 4. Termin wizji ustala się na dzień 29.03.2019 r. o godz. 10.00 Zbiórka zainteresowanych Wykonawców: Kompleks Recepcyjno-Wypoczynkowy Łańsk, 11-034 Stawiguda. Osobą do kontaktu jest Pan Paweł Nykiel, tel. +48 516 250 549, e-mail: kierownik@lans.pl. 5. Najpóźniej do dnia 28.03.2019 r. do godz. 12.00 zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/ Informacje” wykaz osób (imię i nazwisko), które wezmą udział w wizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - powyższy dokument należy zamieszczać na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje”. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. WYKONAWCY ZAGRANICZNI: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w Podrozdziale I ust. 2 pkt 1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym labo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym z względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE LUB UŻYCZAJĄCY ZASOBY: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1 3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII Podrozdział I ust. 3. 4. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach