Przetargi.pl
Remont pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej

Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4228300, , fax. 32 4228658
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
    3 Maja 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4228300, , fax. 32 4228658
    REGON: 27628517000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej”. 2. Powyższe zadanie obejmuje roboty budowlane w budynku byłego dworca PKP w Suminie przy ul. Dworcowej, związane między innymi z: robotami remontowymi pokrycia (rozbiórką starego pokrycia i wykonaniem nowego), robotami dekarskimi, wykonaniem instalacji odgromowej oraz oświetlenia zewnętrznego. 3. Z uwagi na położenie budynku w granicy sąsiedniej działki należy bezwzględnie stosować się do wytycznych zawartych w uzgodnieniu PKP PLK S.A. nr IZIWb-505-52/2018 z dnia 16.05.2018 (patrz załącznik nr 6 do SIWZ ) i przygotować harmonogram robót co najmniej 23 dni przed wejściem w teren sąsiedniej nieruchomości (od strony torów kolejowych) – działka nr 157/1. Roboty skutkujące koniecznością zajęcia terenu sąsiedniej nieruchomości (od strony torów kolejowych) – działki nr 157/16 łącznie z montażem i demontażem rusztowań oraz elementów zabezpieczających należy wykonać w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia wejścia na teren ww działki. 4. W dokumentacji projektowej opisano remont kominów. Z uwagi na przeprowadzoną w ostatnim czasie kontrolę okresową przewodów kominowych, która wykazała konieczność instalacji wkładu kominowo-dymowego w jednym z nich, wymagany jest jego montaż w obiekcie. Wkład powinien być wykonany ze stali nierdzewnej (przewód atestowany do kotła na paliwo stałe), który należy dostosować do urządzenia grzewczego tj. kocioł: SOKÓŁ SEG BIO-EKO 50/FL310Z Prawy typ pieca: GB-503ZP, klasa III, moc 50KW (kocioł na pellet). Wkład może mieć przekrój owalny lub kołowy w celu uniknięcia rozwiertywania komina (aktualny przekrój kanału dymowego komina kwadratowy - ok. 30x30cm ). Długość/wysokość wkładu: 15,5m. Mając na uwadze powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w swoje ofercie konieczność zakupu oraz montażu wkładu wraz z podłączeniem do czopucha urządzenia grzewczego (pomimo braku informacji w dokumentacji i przedmiarze). 5. Szczegółowy zakres robót opisany został w poniższej dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ: a) Projekt budowlano-wykonawczy „Remontu pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej” b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Remontu pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej” c) Przedmiar robót- „Remontu pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej” d) Projekt budowlano-wykonawczy „Remontu pokrycia dachu budynku byłego dworca PKP w Suminie wraz z oświetleniem zewnętrznym na działce położonej w Suminie przy ul. Dworcowej” – branża elektryczna 6. Wykonawca zobowiązany będzie: a) wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu w tym zaplecza budowy, b) do wykonania zamówienia, stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.), użyte materiały winny być fabrycznie nowe, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, c) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym, d) udzielić rękojmi i gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres …… miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić budynek oraz teren wokół niego do stanu użytkowalności. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo po rozbiórce pokrycia do zabezpieczenia budynku przed ewentualnym zalaniem. 8. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać miejsce oraz termin i czas wykonywania prac (robót) z Zamawiającym. 9. Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami Zamawiającego. 10. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 11. Wykonawca zobowiązany będzie, aby osoby wykonawcy lub podwykonawcy wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXIX niniejszej SIWZ. 13. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV a) 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych, c) 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, d) 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, e) 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm. )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy ). 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zawierające w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ), zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: www.bip.starostwo.rybnik.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach