Przetargi.pl
„Remont pokrycia dachowego wraz z odwodnieniem i obróbkami blacharskimi budynku pawilonu handlowego przy ul. Lignozy 57-65 w Knurowie”.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 27690250400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pokrycia dachowego wraz z odwodnieniem i obróbkami blacharskimi budynku pawilonu handlowego przy ul. Lignozy 57-65 w Knurowie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia z wszystkimi elementami niezbędnymi do jego prawidłowego wykonania, tak by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do eksploatacji 3.2 Zakres prac projektowych: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej remontu dachu, zgodnie z § 4 Obwieszczenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w związku z koniecznością zachowania parametrów technicznych istniejącego dachu - nie jest wymagane. 2) Zgodnie z wymaganiami programu funkcjonalno-użytkowego do obowiązków wykonawcy należy: a. uzyskanie zgody na czasowe zajęcie nieruchomości od właścicieli działek sąsiadujących na czas wykonywania robót, b. uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji, opinii i uzgodnień z organami administracji państwowej, osobami fizycznymi lub prawnymi wynikających z obowiązujących przepisów i norm w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; c. wykonanie szczegółowego przedmiaru robót uwzględniającego realizację wszystkich robót remontowych. 3) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę zadania, uwzględnioną w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ); 4) Sprawowanie nadzoru budowlanego do czasu ukończenia realizacji przedmiotu zamówienia. 3.3 . Zakres prac remontowych: 1) Przygotowanie i zabezpieczenie terenu na czas realizacji robót budowlanych. 2) Każdorazowe sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca wykonywania robót. 3) Remont dachu obejmuje m.in.: a. Rozbiórka pokrycia z papy, o pow. ok. 1 003,73 m2 b. Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, o pow. ok. 84,30m2 c. Rozebranie rynien z blachy, ok. 118,51 m, (obejmuje tylko uszkodzone rynny, poza rynnami częściowo już wymienionymi na PCV) d. Rozebranie rur spustowych, ok. 60m (obejmuje tylko uszkodzone rury spustowe, poza rurami spustowymi częściowo już wymienionymi na PCV) e. Przygotowanie podłoża dachu pod pokrycie papą poprzez: - oczyszczenia podłoża - podłoże musi być czyste i suche, wolne od luźnych płatów, żwiru, pyłu i brudu - naprawienie i uzupełnienie rys, pęknięć, ubytków i szczelin, w konstrukcji dachu budynku kitem plastycznym, powierzchnia podłoża pod papę musi być równa - zagruntowanie dachu środkiem gruntującym f. Pokrycie dachu dwoma warstwami (podkładowa i wierzchniego krycia) papy termozgrzewalnej o pow. ok. 1 003,73 m2 g. Montaż nowych rynien dachowych - ok. 118,51 m (obejmuje tylko uszkodzone rynny, poza rynnami częściowo już wymienionymi na PCV) h. Montaż nowych rur spustowych - 60m (obejmuje tylko uszkodzone rury spustowe, poza rurami spustowymi już częściowo wymienionymi na PCV) i. Wykonanie obróbek blacharskich i pasów elewacyjnych z blachy ocynkowanej oraz zabezpieczenie przed zerwaniem obróbek przez wiatr i połączenie z papą. Obróbki blacharskie winny być mocowane za pomocą kołków rozporowych, zabezpieczonych kapturkiem, uszczelnione, wykonane na zakładkę na spoiwie cynowo – ołowianym - ok. 105,15 m2 4) Sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca wykonania robót po zakończeniu robót. 5) Wywóz materiałów odpadowych pochodzących z placu budowy i ich utylizacja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł ( słownie : cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach w zależności od wyboru: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: PL 82 1050 1230 1000 0090 3044 6992 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych lub e-gwarancji bankowej d) gwarancjach ubezpieczeniowych lub e- gwarancji ubezpieczeniowej e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach