Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E,F,G,H oraz malowanie 10 klatek schodowych z wiatrołapami w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część I : Remont pokrycia dachowego segmenty F,G,H w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część II : Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111. Część III : Malowanie 2 klatek schodowych z wiatrołapami w segmencie E Część IV : Malowanie 8 klatek schodowych z wiatrołapami w segmentach A,B,C,D,F,G,H. Część V : Białkowanie pomieszczeń piwnicznych: komunikacji, pralni i suszarni

Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Watzenrodego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653-81-10, , fax. 566 528 288
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Watzenrodego 17
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653-81-10, , fax. 566 528 288
    REGON: 87048505000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E,F,G,H oraz malowanie 10 klatek schodowych z wiatrołapami w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część I : Remont pokrycia dachowego segmenty F,G,H w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część II : Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111. Część III : Malowanie 2 klatek schodowych z wiatrołapami w segmencie E Część IV : Malowanie 8 klatek schodowych z wiatrołapami w segmentach A,B,C,D,F,G,H. Część V : Białkowanie pomieszczeń piwnicznych: komunikacji, pralni i suszarni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E,F,G,H oraz malowanie 10 klatek schodowych z wiatrołapami w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część I : Remont pokrycia dachowego segmenty F,G,H w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część II : Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111. Część III : Malowanie 2 klatek schodowych z wiatrołapami w segmencie E Część IV :Malowanie 8 klatek schodowych z wiatrołapami w segmentach A,B,C,D,F,G,H. Część V : Białkowanie pomieszczeń piwnicznych: komunikacji, pralni i suszarni. 2. Przedmiotem zamówienia dla Części I jest: Remont pokrycia dachowego segmenty F,G,H 2.1.Usunięcie gontów papowych z mansard o pow. ok. 280 m2 2.2.Oczyszczenie z glonów i innych zanieczyszczeń istniejącego pokrycia z papy termozgrzewalnej o pow. ok. 155.46 m2 2.3.Wymiana narożnych słupków instalacji odgromowej na systemowe z uszczelką gumową (np. typu Farmer) 30 szt. wraz z dokładnym uszczelnieniem mocowań 2.4.Zaślepienie otworów w deskowaniu dachu po usuniętych słupkach instalacji odgromowej 30 miejsc 2.5.Przybicie warstwy papy zgrzewalnej podkładowej na mansardach ok. 280 m2 2.6.Przybicie gontów papowych na mansardach (kolor i wzór uzgodnić z Zamawiającym) o pow. ok. 280 m2 2.7.Ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej modyfikowanej na SBS wierzchniego krycia na dachu na pow. ok. 777.30 m2 2.8.Nowo klejoną warstwę papy termozgrzewalnej wywinąć na kominach do wysokości 0,5 m 2.9.Umocowanie wywiniętej papy ponad istniejącą blacharkę (kominy) za pomocą paska blachy i uszczelnienie uszczelniaczem dekarskim ok. 55.20 mb 2.10.Wyklejenie papą termozgrzewalną obróbek blacharskich 14 daszków lukarn o pow. ok. 28,00 m2 2.11.Ułożenie warstwy wełny mineralnej gr 5 cm na stropie i wieńcach nad mieszkaniem nr 69 o pow. ok. 50 m2 2.12.Wymiana rur spustowych wraz z kolanami na 3 wiatrołapach fi 75, 9 mb. 2.13.Demontaż starej i montaż nowej nakrywy wejścia dachowego wraz z obróbkami 1 szt. 2.14.Obróbki blacharskie wiatrownic, ogniomurów, koszy paskami blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 30 cm ok. 21 m2 2.15.Wymiana rynien fi 180 wraz z rynhakami 75 mb 2.16.Wymiana rur spustowych fi 150, 20 mb. wraz z kolanami 6 szt. 2.17.Wymiana czyszczaków na rurach spustowych szt. 2 2.18.Ustawienie i rozebranie rusztowań ok. 900,00 m2 2.19.Uporządkowanie terenu 2.20.Odtworzenie zieleni zniszczonej w trakcie prowadzenia robót 2.21. Wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki 2a. Przedmiotem zamówienia dla Części II jest: Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E, 2a.1.Usunięcie gontów papowych z mansard o pow. ok. 773,99 m2 2a.2.Oczyszczenie z glonów i innych zanieczyszczeń istniejącego pokrycia z papy termozgrzewalnej o pow. ok. 279,58 m2 2a.3. .Wymiana narożnych słupków instalacji odgromowej na systemowe z uszczelką gumową (np. typu Farmer) 130 szt. wraz z dokładnym uszczelnieniem mocowań 2a.4.Zaślepienie otworów w deskowaniu dachu po usuniętych słupkach instalacji odgromowej 130 miejsc 2a.5.Przybicie warstwy papy zgrzewalnej podkładowej na mansardach na pow. ok. 773,99 m2 2a.6.Przybicie gontów papowych na mansardach (kolor i wzór uzgodnić z Zamawiającym) na pow. ok. 773.30 m2 2a.7.Ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej modyfikowanej na SBS wierzchniego krycia na dachu o pow. ok. 1397,90 m2 2a.8.Nowo klejoną warstwę papy termozgrzewalnej wywinąć na kominach do wysokości 0,5 m 2a.9.Umocowanie wywiniętej papy ponad istniejącą blacharkę (kominy) za pomocą paska blachy i uszczelnienie uszczelniaczem dekarskim ok. 115.92 mb 2a.10.Wyklejenie papą termozgrzewalną obróbek blacharskich 14 daszków lukarn ok. 28,00 m2 2a.11.Wymiana rur spustowych wraz z kolanami na 7 wiatrołapach fi 75, 21 mb 2a.12.Demontaż starej i montaż nowej nakrywy wejścia dachowego wraz z obróbkami 1 szt 2a.13.Obróbki blacharskie wiatrownic, ogniomurów, koszy paskami blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 30 cm ok. 49 m2 2a.14.Wymiana rynien fi 180 wraz z rynhakami 100 mb 2a.15.Wymiana rur spustowych fi 150, 50 mb wraz z kolanami 15 szt. 2a.17.Montaż czyszczaków na rurach spustowych 5 szt. 2a.18.Ustawienie i rozebranie rusztowań ok. 2 264.50 m2 2a.19.Uporządkowanie terenu 2a.20.Odtworzenie zieleni zniszczonej w trakcie prowadzenia robót 2a.21.Wywiezienie i utylizacja odpadów 2b. Przedmiotem zamówienia dla Części III jest: Malowanie 2 klatek schodowych z wiatrołapami segment E (2 szt.) 2b.22.Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. ok. 564,65 m2 2b.23.Zabezpieczenie podłóg i okien folią o pow. ok. 190.28 m2 2b.24.Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 320.61 m2 2b.25.Wymiana zagrzybionych płyt gipsowo-kartonowych o pow. 9,36 m2 2b.26.Wymiana zamokniętej wełny mineralnej gr 15 cm 9,36 m2 2b.27. Likwidacja zacieków o pow. ok. 10 m2 2b.28.Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 564,65 m2 2b.29.Malowanie ścian lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia i ścieranie (kolor uzgodnić z Zamawiającym) o pow. 244,04 m2 2b.30.Malowanie ścian i sufitów ponad lamperiami farbami emulsyjnymi o pow. 320,61 m2 2b.31.Malowanie podstopnic schodów, policzków z wywinięciem 10 cm od spodu biegu schodowego farbą do betonów o pow. 36,72 m2 2b.32.Malowanie stolarki drzwiowej, szafek instalacyjnych farbą ekologiczną o pow. 36 m2 2b.33.Malowanie grzejników stalowych o pow. 4,00 m2 2b.34.Malowanie rur o średnicy do 50 mm o dł. 36 mb 2b.35.Malowanie balustrad farbą olejną o pow. 109,12 m2 2b.36.Wymiana uszczelnień pod parapetem okien klatek schodowych 2b.37.Codzienne utrzymywanie w czystości schodów i pochwytów balustrad 2b.38.Dokładne umycie klatek schodowych, okien i drzwi po zakończeniu robót remontowych 2b.39.Wywiezienie i utylizacja odpadów Wiatrołapy (2 szt.) 2b.40..Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. 47,32 m2 2b.41.Zabezpieczenie podłóg i drzwi folią o pow. 13,40 m2 2b.42.Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 27,30 m2 2b.43.Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 47,32 m2 2b.44.Wykonanie warstwy podkładowej pod tynk strukturalny o pow. 27,30 m2 2b.45.Nałożenie tynku strukturalnego (baranka) do wysokości lamperii o pow. 27,30m2 2b.46.Malowanie lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia o pow. 27,30 m2 2b.47.Malowanie skrzynek energetycznych o pow. 1,00 m2 2c. Przedmiotem zamówienia dla Części IV jest: Malowanie 8 klatek schodowych z wiatrołapami segmenty A,B,C,D,F,G, H. 2c.1. Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. ok. 2258,60 m2 2c.2. Zabezpieczenie podłóg i okien folią o pow. ok. 761,12 m2 2c.3. Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 1282,44 m2 2c.4. Wymiana zagrzybionych płyt gipsowo-kartonowych o pow. 9,36 m2 2c.5. Wymiana zamokniętej wełny mineralnej gr. 15 cm o pow. 9,36 m2 2c.6 .Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 2258,60 m2 2c.7.Malowanie ścian lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia i ścieranie (kolor uzgodnić z Zamawiającym)o pow. 976,16 m2 2c.8.Malowanie ścian i sufitów ponad lamperiami farbami emulsyjnymi o pow. 1282,44 m2 2c.9.Malowanie podstopnic schodów, policzków z wywinięciem 10 cm od spodu biegu schodowego farbą do betonów o pow. 146,88 m2 2c.10.Malowanie stolarki drzwiowej, szafek instalacyjnych farbą ekologiczną o pow. 144 m2 2c.11.Malowanie grzejników stalowych o pow. 16,00 m2 2c.12.Malowanie rur o średnicy do 50 mm o dł. 144 mb 2c.13.Malowanie balustrad farbą olejną o pow. 436,48 m2 2c.14.Wymiana uszczelnień pod parapetami okien klatek schodowych 2c.15.Codzienne utrzymywanie w czystości schodów i pochwytów balustrad 2c.16.Umycie klatek schodowych, okien i drzwi po zakończeniu robót remontowych 2c.17.Wywiezienie i utylizacja odpadów Wiatrołapy (8 szt.) 4.38.Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. 189,18 m2 4.39.Zabezpieczenie podłóg i drzwi folią o pow. 52,56 m2 4.40.Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 109,20 m2 4.41.Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 189,18 m2 4.42.Wykonanie warstwy podkładowej pod tynk strukturalny o pow. 109,20 m2 4.43.Nałożenie tynku strukturalnego (baranka) do wysokości lamperii o pow. 109,20m2 4.44.Malowanie lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia o pow. 10,20 m2 4.45.Malowanie skrzynek energetycznych o pow. 4,00 m2 2d. Przedmiotem zamówienia dla Części V jest: Malowanie pomieszczeń piwnicznych: komunikacji, pralni i suszarni. 2d.1.1. Zabezpieczenie podłóg i okien folią o pow. ok. 645,72 m2 2d.1.2. Zmycie ścian i sufitów o pow. ok. 1 663,21 m2 2d.1.3. Malowanie ścian i sufitów farbą do pom. piwnicznych ( odporną na wilgoć) o pow. ok. 1 663,21 m2 2d.1.4. Pomalowanie drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach: komunikacji, pralni i suszarni ilość 22 szt. 2d.1.5. Umycie posadzek okien po robotach malarskich 2d.1.6. Wywiezienie i utylizacja odpadów po robotach malarskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: W odniesieniu do Części I : 3.500,00zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100zł). W odniesieniu do Części II : 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100zł). W odniesieniu do Części III : 500,00zł (słownie pięćset 00/100zł) W odniesieniu do Części IV : 2 500,00 (słownie dwa tysiące pięćset 00/100zł) W odniesieniu do Części V : 500.00 (słownie pięćset 00/100zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1/ w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego ; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Toruniu nr 93 1130 1075 8100 0000 0001 2775. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium. 4. Z treści poręczenia, gwarancji, winno wynikać jednoznacznie bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego – zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 5. Wadium w postaci poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8 i 9 niniejszego paragrafu. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczność, o których mowa w art. 25 ust. 1, jednolitego dokumentu, o którym mowa w art. 25a ust. 2, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach