Przetargi.pl
REMONT POKRYCIA DACHOWEGO I DOCIEPLENIE ELEWACJI BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PLESZEWIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. MALIŃSKIEJ 9 ORAZ REMONT POKRYCIA DACHOWEGO SALI WIDOWISKOWEJ ZNJADUJĄCEJ SIĘ PRZY UL. PODGÓRNEJ 2

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Plac Wolności im. Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 421 103 , fax. 627 421 540
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Plac Wolności im. Jana Pawła II 5
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 627 421 103, fax. 627 421 540
    REGON: 30687400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dpspleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POKRYCIA DACHOWEGO I DOCIEPLENIE ELEWACJI BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PLESZEWIE ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY UL. MALIŃSKIEJ 9 ORAZ REMONT POKRYCIA DACHOWEGO SALI WIDOWISKOWEJ ZNJADUJĄCEJ SIĘ PRZY UL. PODGÓRNEJ 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego i docieplenie elewacji budynku Domu Pomocy Społecznej Pleszewie znajdującego się przy ul. Malińskiej 9 oraz remont pokrycia dachowego sali widowiskowej znajdującej się przy ul. Podgórnej 2.Szczegółowy zakres zamówienia określają:projekty budowlane opisy specyfikacje techniczne wykonania i odbioru rob przedmiary robót, kosztorysy zerowe, rysunki, zdjęcia stanu faktycznego wzór umowy, niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia.Budynek znajdujący się przy ul. Malińskiej 9, w którym będą wykonywane prace, przeznaczony jest dla osób przewlekle psychicznie chorych. Prace zarówno w budynku przy ul. Malińskiej 9 jak i przy ul. Podgórnej 2 będą wykonywane w obiekcie czynnym. W budynku w całym okresie wykonywania prac będą przebywali mieszkańcy i pracownicy Domu Pomocy Społecznej Pleszewie. W gestii wykonawcy pozostaje zabezpieczenie terenu prowadzonych robót budowlanych, dbanie o porządek i ład na przekazanym mu obiekcie, jak również po zakończeniu prac, przywrócenie do stanu pierwotnego obiektu i naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie robót. Wymóg powyższy należy bezwzględnie respektować ze względu na to, że podczas prac remontowych obiekt Zamawiającego będzie cały czas funkcjonował. Należy bezwzględnie wyeliminować ryzyko przemieszczania się w miejsca prowadzonych robót mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w PleszewieW przypadku konieczności wejścia pracowników Wykonawcy do strefy mieszkalnej Zamawiającego, zobowiązuje się Wykonawcę do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. W takim przypadku pracownicy wykonawcy są zobowiązani do użycia następujących środków ochrony osobistej : maseczka jednorazowa, przyłbica lub okulary ochronne, rękawiczki jednorazowe, fartuch lub kombinezon ochronny.Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.Wymagany zakres robót wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: kosztorys ofertowy, formularz oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach