Przetargi.pl
Remont pokrycia części dachu PSP Jedlnia

Publiczna Szkoła Podstawowa ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Jedlnia, Jedlnia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486127121 , fax. 486127121
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa
    Jedlnia 93
    26-670 Jedlnia, woj. mazowieckie
    tel. 486127121, fax. 486127121
    REGON: 00119622900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bipjedlnia.gmina-pionki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia części dachu PSP Jedlnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego z blachy trapezowej budynku dydaktycznego oraz remont pokrycia dachowego budynku dydaktycznego głównego z częścią mieszkalną oraz łącznikiem należących do PSP Jedlni połączony z wymianą orynnowania i obróbek blacharskich, remont kominów oraz wykonaniem nowego pokrycia na istniejącym z blachy powlekanej na rąbek stojącej oraz z papy termozgrzewalnej przeznaczonej do pokryć jednowarstwowych na łączniku. Prace nie dotyczą budynku dobudowanej sali gimnastycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Szczegółowe informacje dot. WADIUM w pkt 12 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo, oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wzór załącznik nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach