Przetargi.pl
Remont pokoi biurowych, w tym malowanie, wymiana wykładziny podłogowej oraz wymiana opraw oświetleniowych w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mieszczącym się w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5560129 , fax. 22 8270843
  • Data zamieszczenia: 2014-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5560129, fax. 22 8270843
    REGON: 00621278900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokoi biurowych, w tym malowanie, wymiana wykładziny podłogowej oraz wymiana opraw oświetleniowych w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów mieszczącym się w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynku przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie Pomieszczenia biurowe przeznaczone do remontu znajdują się na VI, V, I, II piętrze. Są to pomieszczenia o numerach: - na VI piętrze 600, 601, 601a, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 607a,608, 609, 610, 611, 614, 618, 619, 620, 622, 624, 625, 626, 628, 634, 636, 638, 640, 642, 644, 647, 650, 651, 659, 661, 663, - na V piętrze 541, 543, 545, - na I piętrze 116, - na II piętrze 212. Ogólna powierzchnia pomieszczeń do remontu wynosi 669 m?, szczegółowy wykaz powierzchni poszczególnych pomieszczeń znajduje się w przedmiarze robót. Usytuowanie pomieszczeń pokazane jest na rzutach inwentaryzacji architektoniczno budowlanej, która jest załącznikiem do opisu. Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: Roboty związane z przenoszeniem na terenie budynku: a) mebli biurowych typu biurka, szafy biurowe, regały, b) kartonów zapełnionych materiałami biurowymi i dokumentami, c) urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek. Roboty demontażowe: a) demontaż wykonanych z płyty meblowej osłon c.o., b) demontaż desek odbojowych, c) zerwanie wykładziny dywanowej z posadzki, d) demontaż kratek wentylacyjnych, e) demontaż opraw oświetleniowych i wyłączników oświetlenia. Roboty budowlane: a) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, b) przyklejanie narożników ochronnych, c) docieplenie wnęk pod parapetami w pokoju 116, 543 i 545, d) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych-podłoży gipsowych z gruntowaniem, e) montaż na ścianach nowych listew odbojowych z tworzyw sztucznych w pomieszczeniach biurowych, listwy o szerokości 30 cm, zabezpieczające przed pobrudzeniem. Listwy płaskie o grubości nie przekraczającej 0,5 cm przytwierdzone na stałe do ściany. Wysokość, na której zostanie przyklejona listwa zostanie ustalona z Zamawiającym na budowie. f) dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników, szaf wnękowych itp., g) uzupełnienie posadzki, h) położenie wykładziny podłogowej antystatycznej o parametrach nie gorszych niż: ciężar włókna nie mniejszy niż 650 g/m?, gęstość runa nie mniejsza niż 220000 pętelek/m?, wysokość całkowita nie mniejsza niż 6,0 mm, oferowana wykładzina musi posiadać atest niepalności, antystatyczności, PZH, do oferty należy dołączyć informację o własnościach oferowanej wykładziny, przed zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym rodzaj i kolor wykładziny, Wykonawca położy w jednym pomieszczeniu wykładzinę z jednej serii produkcyjnej. Do przyklejenia wykładziny podłogowej należy stosować kleje specjalistyczne zalecane przez producenta określonej wykładziny oraz w obowiązujących instrukcjach technologicznych. Stosowane kleje powinny zapewnić trwałe połączenie przyklejanej wykładziny z podkładem oraz nie powinny oddziaływać szkodliwie na podkład i wykładzinę, i) położenie listew przyściennych z polichlorku winylu z wklejoną wstawką z wykładziny dywanowej położonej w pomieszczeniach, j) montaż listew aluminiowych progowych, k) wywiezienie gruzu i elementów z rozbiórki. Roboty w zakresie stolarki budowlanej: a) wykonanie i montaż osłon instalacji c.o. w pomieszczeniach biurowych, osłony mają być wykonane z płyty laminowanej w kolorze ustalonym z zamawiającym, osłony powinny mieć możliwość demontażu i ponownego montażu np. w przypadku usuwania awarii instalacji c.o. b) wykonanie szaf biurowych do zabudowy i ich montaż w pokoju 116. Szafy wykonane na wymiar, podzielone na dwie części z zamkiem wyposażonym w kluczyk. Jedna część szafy przeznaczona na ubrania z drążkiem i jedną półką, druga część szafy przeznaczona na segregatory. Szafy przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Konstrukcja ma być wykonana staranie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości. Kolorystyka zgodna z kolorystyką mebli będących wyposażeniem pokoju. c) wykonanie zabudowy meblowej szafy technicznej w pokoju 634. Zabudowa z drzwiami zamykanymi na kluczyk umożliwiającymi swobodny dostęp do obudowanej szafy technicznej. Zabudowa wykonana z płyty meblowej w kolorystyce zgodnej z kolorystyką mebli będących wyposażeniem pokoju. Konstrukcja ma być wykonana staranie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości. Roboty w zakresie instalacji elektrycznej i logicznej: a) wymiana wyłączników oświetlenia, b) wymiana opraw nasufitowych na oprawy oświetleniowe o bezpośrednim rozsyle światła typu Montza II T5, ilość opraw według książki przedmiarów stanowiącej załącznik do specyfikacji, c) montaż dodatkowych gniazd instalacji logicznej we wskazanych pokojach, gniazda RJ45, kable VI kategoria, patch panele 24 portowe VI kategoria - 2 szt., elementy muszą być ze sobą kompatybilne, d) podłączenia instalacji logicznej z pokoi do istniejącej instalacji zostanie wskazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego: 1. Sprzątanie na bieżąco po robotach, mycie po pracach malarskich. 2. Zamawiający preferuje kolor ścian i sufitów ecru oraz kolor wykładziny w odcieniu brązowym. 3. Przygotowanie pomieszczeń do remontu tj. wyniesienie wszystkich mebli, sprzętów oraz kartonów z dokumentacją, jak również w razie potrzeby zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem, a po wykonanym remoncie wstawienie rzeczy według wskazówek Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w maksimum 5 pokojach jednocześnie i rozłącznie na każdym z remontowanych pięter, czyli I, V i VI. Pokoje będą przekazywane Wykonawcy sukcesywnie w miarę postępu robót budowlanych. Szczegółowy zakres prac w pomieszczeniach będzie uzgadniany każdorazowo przed rozpoczęciem robót. 5. Maksymalny czas remontu 5 pomieszczeń nie powinien przekraczać 5 dni kalendarzowych. 6. Zgłoszenia wykonanych robót remontowych w pokoju przed wstawieniem mebli, sprzętu i pudeł z dokumentami. 7. Punkt w którym zainstalowane zostanie dodatkowe gniazdo informatyczne i trasa sieci logicznej w pomieszczeniach biurowych powinna być każdorazowo uzgodniona z Zamawiającym. 8. Zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem folią ochronną. 9. Wykonawca musi zabezpieczyć miejsce pracy poprzez oddzielenie tego miejsca od pozostałej części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się pyłu poza teren wykonywania robót. 10. Dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku i jego otoczeniu. 11. Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem porządku w obrębie wykonywania prac remontowych. 12. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. 13. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie wymagane Prawem budowlanym. Przed zastosowaniem materiałów Wykonawca zobowiązany jest okazać przekazać Zamawiającemu dokumenty ich dotyczące w szczególności certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, deklaracje producenta, wymaganą gwarancję. 14. Kolorystykę materiałów przeznaczonych do robót wykończeniowych przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowane materiały, a także za szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 16. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą instalacji logicznej i przekażę ją Zamawiającemu. 17. Zamawiający wymaga również, aby: a) Wszelkie uciążliwe prace, w tym w szczególności wywołujące hałas, kurz odbywały się poza godzinami urzędowania instytucji mających tu swoje siedziby, tj. przed godz. 8:00 i po godz.16:15, a w dni wolne od pracy do godz. 22:00. b) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót w każdym dniu kalendarzowym. c) Wykonawca wyznaczy kierownika robót- spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku - do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym. d) Wykonawca zapewni pracowników mających dopuszczenie do przenoszenie ciężkich materiałów. e) Pracownicy Wykonawcy na terenie budynku mają obowiązek przebywać w ubraniach roboczych w standardzie ogólnie przyjętym do wykonywania robót budowlano-montażowych. 18. Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Termin wizji ustala się na dzień 9 września 2014 r. godz. 13:00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach