Przetargi.pl
Remont placów zabaw przy budynkach Szkoły Podstawowej w Nowych Piekutach oraz Szkoły Podstawowej w Jabłoni Kościelnej

Gmina Nowe Piekuty ogłasza przetarg

  • Adres: 18-212 Nowe Piekuty, Główna 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 476 95 20 , fax. 86 476 95 22
  • Data zamieszczenia: 2023-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Piekuty
    Główna 8
    18-212 Nowe Piekuty, woj. podlaskie
    tel. 86 476 95 20, fax. 86 476 95 22
    REGON: 450670210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-ugpiekuty.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont placów zabaw przy budynkach Szkoły Podstawowej w Nowych Piekutach oraz Szkoły Podstawowej w Jabłoni Kościelnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont placu zabaw przy budynku Szkoły Podstawowej w Nowych PiekutachRemont placu zabaw przy budynku Szkoły Podstawowej w Jabłoni Kościelnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla I części zamówienia: Plac zabaw w Nowych Piekutach3. Ustala się wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla II części zamówienia: Plac zabaw w Jabłoni Kościelnej4. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Gminy Nowe Piekuty 38 8769 0002 0260 0013 2000 0060 z adnotacją: wadium plac zabaw w Nowych Piekutach*/plac zabaw w Jabłoni Kościelnej** Wybrać w zależności od tego, na którą część zamówienia składana jest oferta
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.4) zdolności technicznej lub zawodowej;a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca deklarujący wykonanie zamówienia wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie, placu zabaw lub terenu rekreacyjnego, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł bruttob) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlana wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa tj.:- jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach