Przetargi.pl
Remont placów manewrowo – postojowych z podziałem na zadania: Zad. 1 „Remont placu manewrowo-postojowego przy szkole w m. Prandocin dz. nr 39/2” Zad. 2 „Remont placu manewrowo-postojowego przy szkole w m. Waganowice dz. nr 269/1” Zad. 3 „Remont placu manewrowo-postojowego przy drodze kocmyrzowskiej w m. Ratajów dz. nr 282/2” Zad. 4 „Remont placu manewrowo-postojowego przy stacji PKP w m. Smroków dz. nr 727, 741/3” Zad. 5 „Remont placu manewrowo-postojowego przy stadionie w Polanowicach dz. nr 180/2” Zad. 6 „Remont placu manewrowo-postojowego przy DK nr 7 w m. Prandocin dz. nr 622”

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 881 102 , fax. 123 882 102
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 123 881 102, fax. 123 882 102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont placów manewrowo – postojowych z podziałem na zadania: Zad. 1 „Remont placu manewrowo-postojowego przy szkole w m. Prandocin dz. nr 39/2” Zad. 2 „Remont placu manewrowo-postojowego przy szkole w m. Waganowice dz. nr 269/1” Zad. 3 „Remont placu manewrowo-postojowego przy drodze kocmyrzowskiej w m. Ratajów dz. nr 282/2” Zad. 4 „Remont placu manewrowo-postojowego przy stacji PKP w m. Smroków dz. nr 727, 741/3” Zad. 5 „Remont placu manewrowo-postojowego przy stadionie w Polanowicach dz. nr 180/2” Zad. 6 „Remont placu manewrowo-postojowego przy DK nr 7 w m. Prandocin dz. nr 622”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Remont placów manewrowo – postojowych Z podziałem na zadania: Zadanie 1 „Remont placu manewrowo-postojowego przy szkole w m. Prandocin dz. nr 39/2” Wykonanie podbudowy na powierzchni ok. 1300 m2 Ułożenie krawężników betonowych na dł. ok. 330mb Ułożenie obrzeży betonowych na dł. ok. 19m Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na pow. ok. 12m2 Wykonanie nawierzchni asfaltowej na pow. ok. 410m2 Zadanie 2 „Remont placu manewrowo-postojowego przy szkole w m. Waganowice dz. nr 269/1” Wykonanie podbudowy na powierzchni ok. 63 m2 Ułożenie krawężników betonowych na dł. ok. 157mb Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6cm na pow. ok. 48m2 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na pow. ok. 171,5m2 Ułożenie obrzeży betonowych na dł. ok. 33m Wykonanie nawierzchni asfaltowej na pow. ok. 437,5m2 Zadanie 3 „Remont placu manewrowo-postojowego przy drodze kocmyrzowskiej w m. Ratajów dz. nr 282/2” Wykonanie podbudowy na powierzchni ok. 403 m2 Ułożenie krawężników betonowych na dł. ok. 87mb Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na pow. ok. 171,5m2 Wykonanie nawierzchni asfaltowej na pow. ok. 234m2 Zadanie 4 „Remont placu manewrowo-postojowego przy stacji PKP w m. Smroków dz. nr 727, 741/3” Wykonanie podbudowy na powierzchni ok. 700 m2 Ułożenie krawężników betonowych na dł. ok. 221mb Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na pow. ok. 490m2 Wykonanie nawierzchni asfaltowej na pow. ok. 560m2 Zadanie 5 „Remont placu manewrowo-postojowego przy stadionie w Polanowicach dz. nr 180/2” Wykonanie podbudowy na powierzchni ok. 655 m2 Ułożenie krawężników betonowych na dł. ok. 114mb Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na pow. ok. 196m2 Wykonanie nawierzchni asfaltowej na pow. ok. 460m2 Zadanie 6 „Remont placu manewrowo-postojowego przy DK nr 7 w m. Prandocin dz. nr 622” Rozbiórka nawierzchni asfaltowej 52m2 Rozbiórka nawierzchni z tłucznia 34m2 Rozbiórka krawężników 20mb Wykonanie podbudowy na powierzchni ok. 33,6 m2 Ułożenie krawężników betonowych na dł. ok. 80mb Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6cm na pow. ok. 32m2 Ułożenie korytek trójkątnych 143mb Wykonanie nawierzchni asfaltowej na pow. ok. 1150m2 B. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje oraz przedmiary robót. 2) Rozliczenie nastąpi na podstawie zaakceptowanego kosztorysu powykonawczego. 3) Zamawiający informuje, iż w przypadku błędnego wykonania Zamawiający będzie wymagał ponownego poprawnego wykonania. 4) Zamawiający informuje, iż zadanie należy wykonać należycie zgodnie z projektem, ze sztuka budowlaną przepisami prawa oraz normami Krajowymi i Europejskimi odpowiadającymi tego typu robotom. 5) Zamawiający informuje, iż w razie konieczności wszystkie zapytania należy kierować do Zamawiającego. C. Nomenklatura wg CPV 45233220-7 Roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg i placów D. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. E. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia- na każde zadanie oddzielnie, osób wykonujących czynności uwzględnione w przedmiarach robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ w zakresie:  Robót przygotowawczych i rozbiórkowych  Roboty w zakresie podbudowy  Wykonanie nawierzchni 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium –na każde zadanie oddzielnie 2.Ustala się wadium w wysokości: Zadanie I 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Zadanie II 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) Zadanie III 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) Zadanie IV 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Zadanie V 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100) Zadanie VI 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg i podać nazwę zadania na które składana jest oferta Zad. 1 Remont placu przy szkole w m. Prandocin dz. nr 39/2 Zad. 2 Remont placu przy szkole w m. Waganowice dz. nr 269/1 Zad. 3 Remont placu przy drodze kocmyrzowskiej w m. Ratajów dz. nr 282/2 Zad. 4 Remont placu przy stacji PKP w m. Smroków dz. nr 727, 741/3 Zad. 5 Remont placu przy stadionie w Polanowicach dz. nr 180/2 Zad. 6 Remont placu przy DK nr 7 w m. Prandocin dz. nr 622 - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę !!!!!! ( w celu prawidłowego księgowania i prawidłowego określenia Wykonawcy ) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał do pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 . 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 2.Do oferty należy dołączyć kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót-na zadania/e na które składana jest oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach