Przetargi.pl
Remont peronów przystankowych na terenie Gminy Psary wraz z dostawą i montażem wiat przystankowych

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41 , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2016-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, fax. 32 294 49 01
    REGON: 00053724300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont peronów przystankowych na terenie Gminy Psary wraz z dostawą i montażem wiat przystankowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje remont istniejących peronów przystanków autobusowych na terenie gminy Psary w skład których wchodzi: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji w celu poprawnego rozliczenia zakresu wykonanych prac. 2) roboty rozbiórkowe istniejących wiat przystankowych wraz ze złomowaniem - dochody uzyskane ze sprzedaży złomu z rozbiórki wiat przystankowych należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy Psary nr konta 68 8438 0001 0000 0257 2022 0002. 3) roboty rozbiórkowe istniejących peronów autobusowych o nawierzchni z kostki betonowej, płyt chodnikowych, nawierzchni bitumiczne - utylizacja odpadów. 4) roboty rozbiórkowe krawężników i obrzeży betonowych, 5) roboty ziemne - wykonanie i profilowanie koryta, 6) wykonanie podbudowy tłuczniowej 15 cm z kruszywa o granulacji 0/31,5 mm - około 1090,00 m2. 7) zabudowa rury osłonowej fi 32 (typu arot) w peronie do zasilenia gabloty podświetlanej (wylot rury usytuowany z tyłu wiaty - uzgodnienie z Zamawiającym). 8) zabudowę krawężników na ławie betonowej i obrzeży betonowych - około 1 225,00 m. 9) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowalnej gr. 8 cm szarej na podsypce cementowo - piaskowej - około 1090,00 m2. 10) dostawę i montaż wiat przystankowych w tym: a) wiat 2 - modułowych - 21 szt. b) wiat 3 - modułowych - 24 szt. 11) zabudowa koszy do wiat przystankowych 12) zabudowa do istniejących przystanków gablot podświetlanych poprzez demontaż istniejącej szyby, przycięcie do odpowiedniej długości, montaż gabloty i montaż przyciętej szyby - 5 szt. 13) projekt czasowej organizacji ruchu - łącznie z uzgodnieniem wszystkich zezwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy. 2. Przewidziano montaż następujących nowych wiat przystankowych: 1) 3-modułowych: 1) 2-modułowych: 2.1. Charakterystyka nowych wiat przystankowych: - materiał: profile stalowe, ocynkowane ogniowo, lakierowane w kolorze zielonym (kolor do ustalenia z Zamawiającym) - pokrycie dachowe: poliwęglan komorowy, przyciemniony - siedziska: ławka drewniana (drewno iglaste, impregnowane) malowana dwukrotnie kolor standardowy: sosna - przeszklenie ścian: szyby hartowane o grubości 8 mm - kosz na śmieci montowany do słupka wiaty - aluminiowa gablotka ogłoszeniowa, podświetlana (format widoczny 0,7 x 1,0m), oszklona (szyby hartowane), zamykana na zamek z kluczem - napisy z nazwami przystanku - fundamenty prefabrykowane. 2.2. Charakterystyka nowych koszy na śmieci: - kosz o średnicy 260 mm (plus, minus 10 mm) i wysokości 480 mm (plus, minus 10 mm), - materiał: stalowy z ocynkowanej ogniowo blachy stalowej, lakierowany w kolorze żółtym, - sposób mocowania: do zakotwiczenia na słupku przystanku, elementy mocujące w zestawie, - Otwieranie: Kosz bez zamknięcia. 2.3. Charakterystyka tabliczki z nazwą przystanku: - wymiary tabliczki: szerokość: 206 mm (plus, minus 10 mm) , wysokość: 30mm (plus, minus 2 mm), - materiał: stalowy z ocynkowanej ogniowo blachy stalowej, lakierowany w kolorze białym, - sposób mocowania: do zakotwiczenia na przednim profilu konstrukcji dachu, elementy mocujące w zestawie, - poglądowy wzór wg załącznika. 3. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do: a) urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, d) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, e) oznakowanie terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, f) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów na każde zlecenie inwestora w celu sprawdzenia prawidłowości wykonanych prac, g) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót: ich części, urządzeń lub też elementów istniejących zobowiązany jest do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, h) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, i) wykonania robót z należytą starannością nie powodującą uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt, j) wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, k) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go inwestorowi najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3.1. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego, na co najmniej 7 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 3.2. Przed wykonaniem projektu wiat Wykonawca musi przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego. 3.3. Przed wykonaniem wiat z zaakceptowanych materiałów Wykonawca musi przedstawić do akceptacji projekt. 3.4. Po zaakceptowaniu materiałów na wiaty oraz projektu wiat, Wykonawca będzie mógł przystąpić do wykonania i montażu wiat. 3.5. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 3.6. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 3.7. Wszystkie prace należy przeprowadzić z maksymalnym ograniczeniem uciążliwości dla pasażerów i mieszkańców. Zaleca się też przeprowadzenie operacji demontażu i montażu w porach o ograniczonym natężeniu ruchu pasażerskiego. 3.8. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 3.9. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 3.10. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 3.11. Zgodnie z zapisami projektu umowy paragraf 17, Zał. Nr 7 do SIWZ Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: 500 000,00 zł. Polisa (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) zostanie złożona u Zamawiającego przed zawarciem umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy ważność polisy ubezpieczeniowej wygasa, to nie później niż w ostatnim dniu ważności polisy ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) o przedłużonym terminie ważności. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. W przypadku każdorazowej zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dnia ustalonego przez Strony. Niedostarczenie polisy w terminie traktowane będzie, jako podstawa do rozwiązania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 3.12. Szczegółowy zakres prac określony został w SIWZ, przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, umowie, Inwentaryzacji remontu wiat i peronów przystankowych na terenie Gminy Psary w 2016 roku, wizualizacji wiaty z nadrukowaną tablicą (Wiata przystankowa). 3.13. Rozwiązania równoważne Ilekroć w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej, STWiOR jest mowa o -produkcie, materiale czy systemie typu lub np. - należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej, STWiOR znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej, STWiOR, wykonawca złoży Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ-model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w niniejszej SIWZ, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp. W przypadku powoływania się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne wymaganiom opisywanym w przywołanych normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, w tym dokumenty równoważne. Nie złożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej. Warunki płatności zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy Zał. Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452133116
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Będzinie Oddział Psary: nr 44 843800010000025720160003 z dopiskiem - wadium. na przetarg o nazwie: Remont peronów przystankowych na terenie Gminy Psary wraz z dostawą i montażem wiat przystankowych. 4. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (w innych dopuszczalnych formach wymienionych w pkt 2 ) należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego kancelaria ogólna - parter budynku za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną