Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40028 Katowice, ul. Francuska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326 070 169 , fax. 326 070 593
- Data zamieszczenia: 2018-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
ul. Francuska 38
40028 Katowice, woj. śląskie
tel. 326 070 169, fax. 326 070 593
REGON: 32199700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wymiar sprawiedliwości
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ozdobnych „donic” wraz z murkami stanowiącymi ich podstawę na dachu budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont ozdobnych „donic” wraz z murkami stanowiącymi ich podstawę na dachu budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18”, Miejsce wykonania zamówienia: Budynek Sądu Okręgowego w Katowicach, ul. Andrzeja 16/18, 40-957 Katowice, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: a) Załącznik nr 3a do SIWZ – Dokumentacja projektowa, b) Załącznik nr 3b do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) Załącznik nr 3c do SIWZ – Przedmiar robót, d) Załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy, Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: A. Prace rozbiórkowe 1. Demontaż żelbetowych donic (12 szt.)– ok. 3,0 m3 2. Rozbiórka obróbek blacharskich– ok. 28,0 m2 3. Odbicie tynków– ok. 27,0 m2 4. Rozbiórka murów z cegły stanowiących podstawę pod żelbetowe donice– ok. 16,5 m3 5. Rozbiórka pokrycia z papy– ok. 28,5 m2 B. Prace ogólnobudowlane 1. Wykonanie murów z cegły ceramicznej, pełnej Klasy 25– ok. 16,5 m3 2. Wykonanie (odtworzenie) i montaż donic żelbetowych (12 szt.)– ok. 3,0 m3 3. Wykonanie tynków cem. – wap., kat.III (trójwarstwowo)– ok. 27,0 m2 4. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną (jednowarstwowo)– ok. 28,5 m2 5. Gruntowanie emulsją elementów tynkowanych– ok. 27,0 m2 6. Malowanie elementów tynkowanych farbą silikatową– ok. 27,0 m2 7. Hydrofobizacja powierzchni donic– ok. 27,0 m2 8. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy miedzianej– ok. 56,5 m2 9. Montaż kolców na ptaki– ok. 28,5 mb C. 3. Prace towarzyszące 1. Przełożenie pokrycia z dachówki (na sucho)– ok. 14,0 m2 Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 25.06.2018 r. do godz. 11:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2016, poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rozdz. I pkt 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: O.Inw. 06/18”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia do dnia 25.06.2018 r. do godz. 11:00. 6. w siedzibie Zamawiającego, adres jak w rozdz. I ust. 1 SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 7. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 9. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagany oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Naprawa pomieszczenia po zalaniu (szkoda wodociągowa) w budynku zarządzanym przez Śląski Zarząd Nieruchomości znajdującym się pod adresem : ul. Korfantego 32 w Cieszynie.”
Dodano: 2024-04-26 - „Naprawa pomieszczenia po zalaniu (szkoda wodociągowa) w budynku zarządzanym przez Śląski Zarząd Nieruchomości znajdującym się pod adresem : ul. Korfantego 32 w Cieszynie.”
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowo-administracyjnym przy al. Piłsudskiego 12 w Tychach
Dodano: 2024-04-11 - Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
Dodano: 2024-03-29 - wykonanie termomodernizacji wraz z remontem budynku przy ul. Głogowskiej 9 w Gliwicach
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa dachu oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku remizy OSP Janów
Dodano: 2024-03-19 - Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-03-15 - Remont elewacji bastei północnej wraz z wykonaniem drenażu opaskowego.
Dodano: 2024-03-11 - Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym barier ochronnych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 z podziałem na części. Część nr 2: Utrzymanie barier ochronnych
Dodano: 2024-03-04 - Wykonanie zabezpieczeń ppoż. w budynku Przedszkola nr 11 przy ul. 1 Maja 11 w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-02-21