Przetargi.pl
Remont oświetlenia ulicznego na drogach gminnych w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy – wymiana opraw, słupów

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg

  • Adres: 00-983 Warszawa, Ludwika Kondratowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
    Ludwika Kondratowicza 20
    00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
    REGON: 1525966300115
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oświetlenia ulicznego na drogach gminnych w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy – wymiana opraw, słupów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na dwie części – Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolna ilość części. - CZĘŚĆ 1 Przedmiotem zamówienia jest: Remont oświetlenia ulicznego na drogach gminnych w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy – wymiana opraw, słupów (Remont oświetlenia cz1). Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja: 1) Załącznik nr 1 do umowy– zakres prac do realizacji, 2) Przedmiar robót – jako materiał pomocniczy, 3) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), 4) Określenia podstawowe przy realizacji robót wg zapisów w niniejszej SIWZ. Zakres robót koniecznych do wykonania obejmuje: 1. Demontaż istniejących słupów z wysięgnikami i oprawami – 80 szt.; 2. Demontaż istniejących opraw z wysięgnikiem - 125 szt.; 3. Demontaż istniejących opraw GUZZINI- 71 szt.; 4. Utylizacja zdemontowanych elementów oświetlenia, rozbiórki – 1 komplet, 5. Montaż i ustawienie kompletnych słupów i wysięgników - 80 szt.; 6. Montaż W1 – 97 szt; 7. Montaż W2 – 42 szt; 8. Montaż W3 – 66 szt; 9. Montaż W4 – 71 szt; 10. Pomontażowe badania odbiorcze – 1 komplet; 11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, odrębnej dla każdej ulicy, zgodnie z wymaganiami Zarządu Dróg Miejskich m.st. Warszawa – 44 kompletów; Warianty montażu opraw:  W1 – Oprawa Cuddle led 48-60W lub TECEO lub BRP 102, (barwa biała) lub równoważna w zakresie parametrów technicznych tj.: mocy całkowita, rodzaj źródła światła – LED, poboru prądu, natężenia strumienia światła, gwarancja na całą oprawę – wystawiona przez Producenta lub upoważnionego Przedstawiciela,  W2 – Oprawa Cuddle led 72W lub TECEO lub BRP 102, (barwa biała) lub równoważna w zakresie parametrów technicznych tj.: mocy całkowita, rodzaj źródła światła – LED, poboru prądu, natężenia strumienia światła, gwarancja na całą oprawę – wystawiona przez Producenta lub upoważnionego Przedstawiciela,  W3 – Oprawa Iskra LED 24-36W lub TECO lub KAZU, (barwa biała) lub równoważna w zakresie parametrów technicznych tj.: mocy całkowita, rodzaj źródła światła – LED, poboru prądu, natężenia strumienia światła, gwarancja na całą oprawę – wystawiona przez Producenta lub upoważnionego Przedstawiciela,  W4 – Moduł LED 48, optyka T3,zintegrowany z zasilaczem do oprawy IGUZZINI, Zakres robót musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się bezpośrednio do użytkowania po dokonaniu odbioru technicznego. - CZĘŚĆ 2 Przedmiotem zamówienia jest: Remont oświetlenia ulicznego na drogach gminnych w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy – wymiana opraw, słupów (Remont oświetlenia cz2). Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja: 1) Załącznik nr 1 do umowy– zakres prac do realizacji, 2) Przedmiar robót – jako materiał pomocniczy, 3) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), 4) Określenia podstawowe przy realizacji robót wg zapisów w niniejszej SIWZ. Zakres robót koniecznych do wykonania obejmuje: 1. Montaż i ustawienie kompletnych słupów i wysięgników - 11 szt.; 2. Montaż W2 – 5 szt; 3. Montaż W3 – 5 szt; 4. Montaż W5 – 4 komplety; 5. Utylizacja zdemontowanych elementów oświetlenia, rozbiórki – 1 komplet, 6. Pomontażowe badania odbiorcze – 1 komplet; 7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, odrębnej dla każdej ulicy, zgodnie z wymaganiami Zarządu Dróg Miejskich m.st. Warszawa – 11 kompletów; Warianty montażu opraw:  W2 – Oprawa Cuddle led 72W lub TECEO lub BRP 102, (barwa biała) lub równoważna w zakresie parametrów technicznych tj.: mocy całkowita, rodzaj źródła światła – LED, poboru prądu, natężenia strumienia światła, gwarancja na całą oprawę – wystawiona przez Producenta lub upoważnionego Przedstawiciela,  W3 – Oprawa Iskra LED 24-36W lub TECO lub KAZU, (barwa biała) lub równoważna w zakresie parametrów technicznych tj.: mocy całkowita, rodzaj źródła światła – LED, poboru prądu, natężenia strumienia światła, gwarancja na całą oprawę – wystawiona przez Producenta lub upoważnionego Przedstawiciela,  W5 – Doświetlenie 150W przejść dla pieszych: ustawienie, podłączenie kompletnego słupa (uzbrojenie, fundament) z podwójnym wysięgnikiem, oprawą (Cuddle LED lub TECEO lub BRP 102, barwa zimna ok.5000K lub równoważna w zakresie parametrów technicznych tj.: mocy całkowita, rodzaj źródła światła – LED, poboru prądu, natężenia strumienia światła, gwarancja na całą oprawę – wystawiona przez Producenta lub upoważnionego Przedstawiciela), odtworzenie pasa drogowego (jezdnia, chodnik, trawnik). Klauzule społeczne: - Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (tekst jednolity z 2018r. poz. 108, ze zm.) osoby wykonujące czynności opisane poniżej, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji, dla: - CZĘŚCI 1: Demontaż istniejących słupów z wysięgnikami i oprawami – 80 szt.; Demontaż istniejących opraw z wysięgnikiem - 125 szt.; Demontaż istniejących opraw GUZZINI - 71 szt.; Utylizacja zdemontowanych elementów oświetlenia, rozbiórki – 1 komplet, Montaż i ustawienie kompletnych słupów i wysięgników - 80 szt.; Montaż W1 – 97 szt.; Montaż W2 – 42 szt.; Montaż W3 – 66 szt.; Montaż W4 – 71 szt. Zakres robót musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się bezpośrednio do użytkowania po dokonaniu odbioru technicznego. - CZĘŚĆ 2: Montaż i ustawienie kompletnych słupów i wysięgników - 11 szt.; Montaż W2 – 5 szt.; Montaż W3 – 5 szt.; Montaż W5 – 4 komplety; Utylizacja zdemontowanych elementów oświetlenia, rozbiórki – 1 komplet. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium dla CZĘŚCI 1 w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy), dla CZĘŚCI 2 w wysokości 550,00 zł (słownie złotych: pięćset pięćdziesiąt). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) dowód wniesienia wadium - w formie kopii, o których mowa w Dziale VIII SIWZ (składane wraz z ofertą na każdą z oferowanych części), 2) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty, 3) Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wypełniony zgodnie z załącznikiem nr9 do SIWZ (składane wraz z ofertą na każdą z oferowanych części), 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4/1 i 4/2 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach