Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, Jachowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48242625271, , fax. +48242625660
- Data zamieszczenia: 2018-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Jachowicza 1
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. +48242625271, , fax. +48242625660
REGON: 1775600388 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Ciechanowie - remont archiwum - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont okresowy w I/ZUS w Ciechanowie – remont archiwum. Lokalizacja: Inspektorat ZUS w Ciechanowie ul. Rzeczkowska 8. 2. Warunki realizacji: • Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, • protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu budowy nastąpi w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy . Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie robót nie później niż w terminie 7 dni od daty protokolarnego przekazania terenu budowy, • Wykonawca, przed rozpoczęciem robót przekaże Zamawiającemu: - wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, - oświadczenia podpisane przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia o zapoznaniu się z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego obowiązującą w I/ZUS w Ciechanowie, z instrukcją użytkowania obiektu oraz z księgą bezpieczeństwa. • roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, • Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: - wykonywania robót w sposób nie powodujący zakłóceń w działalności Zakładu w budynku I/ZUS w Ciechanowie przy ul. Rzeczkowskiej 8. Roboty o dużym natężeniu hałasu, drgań prowadzone będą w godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego, - utrzymywania należytego porządku w miejscach prowadzenia robót oraz w wykorzystywanych ciągach komunikacyjnych, usuwania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej utylizacji wszystkich materiałów uzyskanych z prac związanych z realizacją zadania. W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić segregację odpadów powstałych przy realizacji zamówienia, pozwalającą na oddanie ich do punktu skupu surowców wtórnych lub przekazanie ich do utylizacji w celu recyclingu przez wyspecjalizowane ośrodki przetwarzające tego typu odpady. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Protokołu odbioru końcowego - dowód na spełnienie powyższych wymagań. - uporządkowania przed przystąpieniem do odbioru terenu budowy i przekazania Zamawiającemu • na całość prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca może udzielić gwarancji na minimalnie 24 miesięcy, a maksymalnie na 36 miesięcy. • Odbiór końcowy robót nastąpi po wykonaniu całości robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty dołączane do oferty: 1)Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju), 2)W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji centrali wentylacyjnej obsługującej duża scenę Teatru Rampa na Targówku.
Dodano: 2024-05-18 - Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
Dodano: 2024-05-18 - Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
Dodano: 2024-05-17 - „Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”
Dodano: 2024-05-16 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
Dodano: 2024-05-16 - MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16
Dodano: 2024-05-16 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-05-16 - „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze”
Dodano: 2024-05-16 - Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
Dodano: 2024-05-15