Przetargi.pl
Remont ogrodzeń posesji Kwatery Myśliwskiej, leśnictwa Czarny Las i Glinianka

Nadleśnictwo Rudnik z siedzibą w Rudniku nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Rzeszowska 198
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 876 62 11 , fax. 15 876 62 15
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rudnik z siedzibą w Rudniku nad Sanem
    ul. Rzeszowska 198 198
    37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 15 876 62 11, fax. 15 876 62 15
    REGON: 83001772000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_rudnik/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ogrodzeń posesji Kwatery Myśliwskiej, leśnictwa Czarny Las i Glinianka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn:Remont ogrodzeń posesji Kwatery Myśliwskiej, leśnictwa Czarny Las i Glinianka. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część I:Kwatera Myśliwska i leśnictwo Czarny Las Część II: leśnictwo Glinianka Przedmiotem zamówienia jest wznoszenie ogrodzeń wykonanych z drewna /cz. I/ oraz drutu powlekanego /panele/ /cz. II/ na terenie Nadleśnictwa Rudnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Wykonawca może złożyć oferty częściowe tylko na jedną część zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części I:1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), dla części II:700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), 2.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj: 03.08.2016r. godz.13:00 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42,poz.275, ze zmianami). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990 w banku BGŻ oddział Stalowa Wola z dopiskiem: Remont ogrodzeń posesji Kwatery Myśliwskiej, leśnictwa Czarny Las i Glinianka. część Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust.3 pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego - (parter) w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. 6.Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt 9 poniżej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia, nie złożył z przyczyn leżących po jego stronie, dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Zamawiający również zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_rudnik/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach