Przetargi.pl
Remont – odnowienie : Istniejącego pomieszczenia sanitarnego I grupy zakładowej na II piętrze, Istniejącego pomieszczenia sanitarnego na parterze w budynku szkoły oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku I grupy zakładowej na II piętrze i II grupy zakładowej na I piętrze . w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu

Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Laskowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 07-401 Ostrołęka, Laskowiec, ul. Mazurska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 764 76 06 , fax. 0-29 769 12 82
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Laskowcu
    Laskowiec, ul. Mazurska 28
    07-401 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 764 76 06, fax. 0-29 769 12 82
    REGON: 66908000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpisdnwlaskowcu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont – odnowienie : Istniejącego pomieszczenia sanitarnego I grupy zakładowej na II piętrze, Istniejącego pomieszczenia sanitarnego na parterze w budynku szkoły oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku I grupy zakładowej na II piętrze i II grupy zakładowej na I piętrze . w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Laskowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont – odnowienie : Istniejącego pomieszczenia sanitarnego I grupy zakładowej na II piętrze W ramach odnowienia ogólnobudowlanego istniejącego pomieszczenia sanitarnego, należy wykonać następujące prace: - rozebrać istniejąca glazurę i terakotę, - wykonać nowa izolacje na podłodze (tzw. membranę wykonać z wywinięciem na ścianę na wysokość min. +0,50 m nad poziomem posadzki), - wykonać nowe wylewki posadzkowe ze spadkiem w kierunku wpustów odwadniających, - skuć istniejący tynk na ścianach i na suficie, - wykonać nowe otynkowanie ścian tynkiem cementowo – wapiennym kat. III – IV, zagruntować i pomalować farba lateksowa, przeznaczona do pomieszczeń mokrych, - zdemontować istniejące przybory sanitarne: muszle ustępowe, pisuar, umywalki, brodzik prysznicowy, wpusty podłogowe, - zdemontować istniejąca armaturę (krany, wylewki), - zdemontować istniejące zawory odcinające do zimnej i ciepłej wody zlokalizowane w istniejących rewizjach, przy oknie, - zdemontować istniejące drzwi oraz ościeżnice drzwiowe, - zdemontować istniejące drzwi do wnęki z natryskiem, - zdemontować istniejące nawietrzaki podokienne, - zdemontować istniejące grzejniki, - zdemontować oprawy oświetleniowe oraz gniazdka elektryczne i włączniki światła, - zamontować nowe przybory sanitarne, na normatywnych wysokościach, - zamontować nowa armaturę czasowa (wandaloodporna), - zamontować nowe zawory odcinające do zimnej i ciepłej wody w rewizjach, - zamontować nowe rewizje, - zamontować nowy zawór do zimnej wody ze złączka do węża, -zamontować nowe wpusty podłogowe z tzw. suchym syfonem, aby zapobiec przedostawaniu sie zapachów z kanalizacji, - wykonać nowe podłączenia wod.-kan. od projektowanych przyborów sanitarnych, - wykonać obniżenie istniejącego odpływu kanalizacyjnego, w celu podłączenia wpustu prysznicowego odwadniającego, - wykonać spadki posadzki w kierunku wpustu prysznicowego odwadniającego oraz pozostałych wpustów – zgodnie z rysunkiem, - wykonać próg z terakoty, aby zapobiec przelewaniu sie wody, z wnęki z prysznicem, - zamontować nowe drzwi oraz nowe drzwi wahadłowe, tzw. ,,kowbojki” – zgodnie z zestawieniem, - zamontować nowe drzwi do wnęki z natryskiem, - zamontować nowe kratki wentylacyjne wyciągowe stalowe, nierdzewne w miejscu istniejących kominów wentylacyjnych, - zamontować wentylator na dachu do obsługi wnęki z natryskiem, - zamontować nowe nawietrzaki podokienne, - zamontować nowe grzejniki, - ułożyć nowa glazurę do wysokości + 2,00 m nad poziomem posadzki oraz do wysokości sufitu we wnęce na natrysk, - ułożyć nowa terakotę. Uwaga! Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem, nowych luster nad umywalkami, nowych opraw oświetleniowych, gniazd elektrycznych oraz włączników światła, poza zakresem opracowania. Inwestor zapewni wymagana przepisami temperaturę +24 0C w pomieszczeniu z prysznicem oraz +200C w pomieszczeniu z WC i pisuarem. Remont – odnowienie : Istniejącego pomieszczenia sanitarnego na parterze w budynku szkoły W ramach odnowienia ogólnobudowlanego istniejącego pomieszczenia sanitarnego, należy wykonać następujące prace: - rozebrać istniejącą glazurę i terakotę, - uzupełnić wylewki posadzkowe ze spadkiem w kierunku wpustu odwadniającego, - skuć istniejący uszkodzony tynk na ścianach, , - wykonać nowe otynkowanie ścian tynkiem cementowo – wapiennym kat. III – IV, zagruntować i pomalować farba lateksowa, przeznaczona do pomieszczeń mokrych, - zdemontować istniejące przybory sanitarne: muszle ustępowe, umywalkę, wpust podłogowy, - zdemontować istniejącą armaturę (krany, wylewki), - zdemontować istniejące zawory odcinające do zimnej i ciepłej wody zlokalizowane w istniejących rewizjach, - zdemontować istniejące drzwi do kabin WC oraz ościeżnice drzwiowe, - zdemontować istniejący nawietrzak podokienny, - zdemontować istniejący grzejnik, - zdemontować oprawy oświetleniowe oraz gniazdka elektryczne i włączniki światła, - zamontować nowe przybory sanitarne, na normatywnych wysokościach, - zamontować nowa armaturę czasowa (wandaloodporna), - zamontować nowe zawory odcinające do zimnej i ciepłej wody w rewizjach, - zamontować nowe rewizje, - zamontować nowy zawór do zimnej wody ze złączka do węża, -zamontować nowy wpust podłogowy z tzw. suchym syfonem, aby zapobiec przedostawaniu sie zapachów z kanalizacji, - wykonać nowe podłączenia wod.-kan. od projektowanych przyborów sanitarnych, - zamontować nowe drzwi wahadłowe, tzw. ,,kowbojki” – zgodnie z zestawieniem, - zamontować nowe kratki wentylacyjne wyciągowe stalowe, nierdzewne w miejscu istniejących kominów wentylacyjnych, - zamontować nowy nawietrzak podokienny, - zamontować nowy grzejnik, - ułożyć nowa glazurę do wysokości + 2,00 m nad poziomem posadzki, - ułożyć nowa terakotę. Uwaga! Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem, nowych luster nad umywalkami, nowych opraw oświetleniowych, gniazd elektrycznych oraz włączników światła, poza zakresem opracowania. Inwestor zapewni wymagana przepisami temperature +200C w pomieszczeniu. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku I grupy zakładowej na II piętrze W ramach wymiany istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, należy wykonać następujące prace: - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej - objętej opracowaniem, - zwiększyć niektóre otwory drzwiowe celem montażu drzwi o większej szerokości niż dotychczasowe drzwi, - demontaż istniejących parapetów okiennych zewnętrznych i montaż nowych zewnętrznych parapetów okiennych - we wszystkich oknach zewnętrznych istniejących oraz w nowych, - demontaż, oczyszczenie z rdzy, malowanie i zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi oraz ponowny montaż zewnętrznych krat okiennych - we wszystkich oknach zewnętrznych istniejących oraz w nowych, - oczyszczenie z rdzy, malowanie i zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi obróbek okiennych, - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej. Uwaga! PRZED PODJECIEM PRAC WSZYSTKIE WYMIARY NALEŻY SPRAWDZIC W NATURZE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT; Pkt 10 ppkt 17 SIWZ: Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi Jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż to wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. 2. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ppkt 4) lit. a) Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 3.Zobowiązanie podmiotów trzecich – w sytuacji gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą; POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) Dokumenty: a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 3 do SIWZ), b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 5 do SIWZ), powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE POWOŁYWANIA SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca musi złożyć wraz ofertą dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach