Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6770900 , fax. 043 6770709
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
ul. 9 Maja
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 043 6770900, fax. 043 6770709
REGON: 73009757200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa-Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont odkurzaczy lotniskowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy dwóch odkurzaczy lotniskowych na podwoziu Mercedes. Zakres prac do wykonania zgodnie z Opisem technicznym sprzętu - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. Po przeprowadzone naprawie należy przeprowadzić badania techniczne sprawności sprzętu. 3. Naprawa odkurzaczy musi odbywać się pojedynczo. Według kolejności przedstawionej w Opisie technicznym sprzętu. 4. Zamawiający żąda aby do naprawy były użyte części nowe, nie regenerowane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 PLN dla całości zamówienia; 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp; 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. jeżeli dane Wykonawcy nie podlegają ujawnieniu w ewidencji lub rejestrze - inny dokument oznaczający Wykonawcę, przewidziany prawem - odpis lub kserokopie poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 1.3. posiadają autoryzację na naprawę odkurzaczy lotniskowych firmy SCHMIDT. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.1. posiadają autoryzację do wykonywania napraw odkurzaczy lotniskowych firmy SCHMIDT; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1; 1.2. wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 4; 2. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 2.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2; 2.2. parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3; 2.3. autoryzację do wykonywania napraw odkurzaczy lotniskowych firmy SCHMIDT; 2.4. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści punktu 3 niniejszej specyfikacji; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty; 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 4.1. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów; 5.1. oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji Zamawiającego; 5.2. oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa; 5.3. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów; 5.4. wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem; 5.5. złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania; 5.6. jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 6. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych - konsorcja, spółki cywilne; 6.1. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6.2. wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie 3 powinny być dołączone do oferty dla każdego partnera osobno; 6.3. jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 7 zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; 7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych; 7.1. wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych - art. 8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez składającego ofertę; 7.2. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób; 7.3. po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 7.4. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa sprzętu lotniskowego
Dodano: 2013-11-07 - Wykonanie przeglądów okresowych pojazdów silnikowych i sprzętu do ZUD i BUD , będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku.
Dodano: 2013-10-15 - Wykonanie przeglądów okresowych pojazdów silnikowych i sprzętu do ZUD i BUD , będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku.
Dodano: 2013-10-02 - Naprawy i obsługa techniczna samochodów służbowych będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2012-12-03 - naprawa i obsługa techniczna samochodów służbowych będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2011-11-23 - Wykonanie przegladów technicznych i kompleksowych napraw 4 ambulansów medycznych marki Renault Master eksloatowanych przez Dział Pomocy Doraźnej
Dodano: 2009-12-02 - Naprawa i obsługa techniczna samochodów służbowych będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2009-11-30 - Naprawa odkurzaczy lotniskowych
Dodano: 2009-09-25 - Remont odkurzaczy lotniskowych
Dodano: 2009-07-01