Przetargi.pl
Remont Oddziału Wewnętrznego w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie

Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 74 20 700 , fax. 062 74 20 900, 7420903
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
    Poznańska 125a
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 74 20 700, fax. 062 74 20 900, 7420903
    REGON: 30077008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Oddziału Wewnętrznego w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej w pomieszczeniach Oddziały Wewnętrznego w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie. 2. Zadanie swym zakresem obejmuje m.in.: 1) Branża budowlana:  wykonanie prac przygotowawczych tj. zabezpieczenia istniejących posadzek z wykładzin typu Tarkett;  wykonanie prac demontażowych m.in. demontaż stolarki wewnętrznej płytowej (łazienki, wc, brudownik), demontaż sufitu z paneli stalowych w korytarzu, demontaż poręczy i odbojnic w korytarzu, demontaż kratek wentylacyjnych, rewizji itp.;  wykonanie prac rozbiórkowych, tj. wykucie z muru ościeżnic stalowych, rozebranie okładzin ceramicznych ze ścian i posadzki, wykucie z muru podokienników drewnianych, poszerzenie otworów drzwiowych do łazienek, wc i brudownika wraz z montażem nowych nadproży stalowych; montaż systemowego, panelowego sufitu podwieszanego z wypełnieniem płytami z wełny mineralnej;  montaż stolarki drzwiowej z PCV do łazienek, wc i brudownika;  naprawa istniejącej aluminiowej stolarki drzwiowej;  regulacja skrzydeł okiennych, wymiana uszkodzonych okuć, uszczelek i klamek;  montaż nawietrzaków higrosterowalnych w skrzydłach okiennych;  montaż podokienników okiennych z płyt granitowych, polerowanych;  uzupełnienie ubytków wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach;  uzupełnienie ubytków fug;  wykonanie posadzek z wykładziny bezspoinowej typu TARKETT (lub równoważnych) w gabinecie przygotowawczym oraz w brudowniku;  wykonanie okładzin ściennych z wykładziny typu TARKETT(lub równoważnych) do wysokości 3,00 m gabinecie przygotowawczym oraz w pomieszczeniu brudownika oraz do wys. 1,20 m w korytarzu, salach chorych, dyżurce pielęgniarek;  montaż narożników ochronnych PCV ( np. CS Acrovyn) szer. 50x50 mm;  wykonanie prac malarskich na ścianach i sufitach;  montaż wyposażenia; 2) Branża sanitarna:  Demontaż starych grzejników żeliwnych z rur ożebrowanych;  Wymiana rur przyłączeniowych od pionów c.o. do grzejników;  Montaż nowych grzejników płytowych, medycznych wraz z zaworami i głowicami termostatycznymi;  Wymiana ściennych baterii umywalkowych, zlewozmywakowych i natryskowych oraz syfonów umywalkowych; 3) Branża elektryczna:  demontaż oraz ponowny montaż po wykonanych pracach budowlanych osprzętu elektrycznego, opraw oświetleniowych sufitowych i ściennych;  dostawa i montaż w suficie podwieszanym w korytarzu nowych opraw oświetleniowych;  dostawa i montaż nowych opraw oświetlenia nocnego; 3. Dokładny zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektach budowlanych, kosztorysach zerowych, przedmiarach robót oraz w dokumentacji rysunkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium o wartości 3 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 2) kosztorysy w wersji szczegółowej z wyszczególnieniem każdej pozycji nakładów i cen robocizny, materiałów i sprzętu i zastosowanych narzutów; kosztorysy muszą zawierać tabele elementów scalonych (netto i brutto) oraz zestawienie materiałów, sprzętu i robocizny. 3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach