25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
- Data zamieszczenia: 2018-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
ul. Kawaleryjska 70
15-601 Białystok, woj. podlaskie
tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
REGON: 20068982800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont odcinka ścieku zewnętrznego wód opadowych i stanowisk ogniowych na terenie WT Łomża - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przewidzianych robót konserwacyjnych: - roboty pomiarowe - humusowanie skarb - ręczne profilowanie skarp - rozbiórka elementów betonowych odwodnienia - wykopy wąsko przestrzenne - wymiana podbudowy pod elementy betonowe prefabrykowane gr 15 cm - wymiana ścieków z elementów betonowych prefabrykowanych grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - wymiana zabezpieczenia skarp płytami betonowymi gr 8 cm - ręczne profilowanie skarp (warstwa czarnoziemu) - obsianie trawą w brakujących miejscach - rozbiórka elementów starego ogrodzenia z elementów betonowych i siatki ogrodzeniowej na słupkach - wymiana odcinka ogrodzenia na ogrodzenie segmentowe 3D - remont i naprawa stanowisk bojowych - wymiana napisów informacyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania „Remont odcinka ścieku zewnętrznego wód opadowych i stanowisk ogniowych na terenie WT Łomża” każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: – 5 000,00 zł (słownie: pięć tys. złotych). 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.11.2018 r. do godz.: 09.00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 2. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 48/PN/2018 – „Remont odcinka ścieku zewnętrznego wód opadowych i stanowisk ogniowych na terenie WT Łomża”. 1.4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.5. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.3. Dowód wniesienia wadium. 1.4. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu klatki schodowej Nr IV po pożarze w budynku przy ul. Franciszkańskiej 12 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2024-02-27 - Zad 1 – Remont i przystosowanie sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zad 2 - Dostawa, montaż z wyposażeniem oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy z przeszkoleniem personelu”
Dodano: 2023-12-06 - Docieplenie fundamentów w budynku socjalno-dydaktycznym ZSCKR im. W. Witosa w Suwałkach
Dodano: 2023-10-26 - Remont pomieszczeń biurowych oraz boksów garażowych
Dodano: 2023-10-23 - Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2023-10-02 - Kompleksowa modernizacja budynków oświatowych w Mieście Zambrów - powtórzenie 3 części.
Dodano: 2023-09-19 - Postępowanie przetargowe z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Remont sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zadanie nr 2 – Dostawa, montaż oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy
Dodano: 2023-09-11 - REMONT CZĘŚCI BUDYNKU USŁUGOWEGO Z PRZEZNACZENIEM JEDNEGO LOKALU USŁUGOWEGO NA POTRZEBY STRZELNICY WIRTUALNEJ
Dodano: 2023-09-01 - Modernizacja pomieszczeń Wydziału Komunikacji
Dodano: 2023-08-29 - Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2023-08-21