Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa ogłasza przetarg
- Adres: 34240 Jordanów, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 26 91 700 , fax. 18 26 91 719
- Data zamieszczenia: 2018-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa
Rynek 1
34240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 18 26 91 700, fax. 18 26 91 719
REGON: 52399100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanow.pl, www.bip.malopolska.pl/umjordanow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w Jordanowie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku klęski żywiołowej mającej miejsce w maju 2010 roku” – 3 (trzy) części, będący usuwaniem skutków klęsk żywiołowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest „Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w Jordanowie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku klęski żywiołowej mającej miejsce w maju 2010 roku”, będący usuwaniem skutków klęsk żywiołowych, obejmujący zadania w podziale na 3 części: a) Część 1 – Remont reprezentacyjnego placu w Centrum Miasta (Rynek) o powierzchni 4 300 m2 na działkach nr ewidencyjny 5875/1 i 5874 w miejscowości Jordanów. b) Część 2 – Remont drogi gminnej ul. Gen. Maczka – do TR – do TAPI 440527K na działce nr ewid. 5706 w miejscowości Jordanów w km 0+000 – 0+165. c) Część 3 – Remont mostu na potoku Malejówka położonego na działkach nr ewid. 2248/5, 3847/2, 5552/2, 3848/2 w ciągu drogi gminnej Jordanów – ul. Piłsudskiego boczna przy kompleksie rekreacyjno-wypoczynkowym 440528K w miejscowości Jordanów w km 0+000 – 0+158. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy (wszystkie) części zamówienia: a) Część 1 – Remont reprezentacyjnego placu w Centrum Miasta (Rynek) o powierzchni 4 300 m2 na działkach nr ewidencyjny 5875/1 i 5874 w miejscowości Jordanów, na warunkach szczegółowo opisanych w SIWZ, b) Część 2 – Remont drogi gminnej ul. Gen. Maczka – do TR – do TAPI 440527K na działce nr ewid. 5706 w miejscowości Jordanów w km 0+000 – 0+165, na warunkach szczegółowo opisanych w SIWZ, c) Część 3 – Remont mostu na potoku Malejówka położonego na działkach nr ewid. 2248/5, 3847/2, 5552/2, 3848/2 w ciągu drogi gminnej Jordanów – ul. Piłsudskiego boczna przy kompleksie rekreacyjno-wypoczynkowym 440528K w miejscowości Jordanów w km 0+000 – 0+158, na warunkach szczegółowo opisanych w SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących czynności objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. 4.1 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, 4.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 2.4.1 i 2.4.2 w terminie określonym w Istotnych Postanowieniach Umownych, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę. Zamawiający jednocześnie informuje, że w Istotnych Postanowieniach Umowy przewidział kary umowne za niewywiązanie się z ww. obowiązku. 5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. 6. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia o zakres kanalizacji deszczowej przed udzieleniem zamówienia. 8. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art. 151 a) ustawy Pzp. 10. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SIWZ. 11. Zamawiający nie przeprowadził dialogu technicznego przed wszczęciem postępowania. 12 .Zamawiający nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej, b) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, c) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) w części 1 - 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN), b) w części 2 - 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN), c) w części 3 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Urząd Miasta Jordanowa BS JORDANÓW nr konta 86 87990001 0000 0000 8859 0024 z adnotacją „WADIUM: remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w Jordanowie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku klęski żywiołowej – część …………..” Zamawiający zwraca uwagę, że za skuteczne wniesione wadium uznaje się zaksięgowane kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (Zamawiającego). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty zostało złożone jego tłumaczenie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictwa lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. Wadium będzie skutecznie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego w oznaczonym terminie, tj. gdy znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 12. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, ul. Rynek 1, pokój nr 3, a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi gminnej "Pniaki" w km od 0+010,00 do 2+068,00 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 340233 K „Krosna - Żmiąca” w km od 2+106,00 do km 2+842,00 (mostu w km od 2+588 do km 2+669, przepustu w km od 2+669,00 do km 2+742,00) w miejscowości Strzeszyce, G.Laskowa
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa drogi gminnej 270296K (ul. Klimkowicza) na odcinku w km 0+000,00 – km 0+265,50 w Gorlicach w miejscowości Gorlice, Miasto Gorlice
Dodano: 2024-03-13 - Remont nawierzchni bitumicznych dróg betonem asfaltowym na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2024 r.
Dodano: 2024-02-19 - Remont nawierzchni przy CENTRUM GIEŁDOWE BALICKA Sp. z o.o. ul. Balicka 56, 30-149 Kraków
Dodano: 2024-01-19 - Przebudowa drogi powiatowej 1274K na odcinku I - wraz z zatoką autobusową i chodnikiem w km od 1+280,00 do km 1+495,00
Dodano: 2023-11-15 - Remont drogi gminnej 140171K Przysieka - Przybysławice, w km od 0+000 do km 1+026 oraz w km od 1+260 do km 1+625, w miejscowości Przysieka, Gmina Kozłów
Dodano: 2023-10-13 - Modernizacja drogi powiatowej 1187K Chodów-Siedliska wraz z wykonaniem nawierzchni bitumicznej na drodze dojazdowej do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w m. Zagorzyce.
Dodano: 2023-09-12 - Remont drogi gminnej 140170K Przysieka – Kolonia do lasu, w km od 0+810 do km 1+810, w miejscowości Przysieka, Gmina Kozłów
Dodano: 2023-08-15 - Remont drogi gminnej 600171K w km od 0+000 do km 0+750 w miejscowości Jerzmanowice, Gmina Jerzmanowice-Przeginia.
Dodano: 2023-06-27