Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3427831 , fax. 94 4324328
- Data zamieszczenia: 2020-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Szczecińska 31
75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3427831, fax. 94 4324328
REGON: 33096113200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl/html/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont obiektów inżynierskich na terenie działania RDW w Pyrzycach w podziale na 3 zadania. Zadanie Nr 1 – Remont wiaduktu k/m. Wierzchno, DW 151 Zadanie Nr 2 – Remont kładek i mostu w m. Recz, DW 151 Zadanie Nr 3 – Remont wiaduktu k/m. Drawno, DW 175 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót związanych z: podniesieniem górnego pasa balustrady stalowej mostu, naprawą kotwienia podpórek balustrady, czyszczeniem strumieniowo-ściernym, malowaniem balustrad stalowych, naprawą gzymsów, wykonaniem na chodniku izolacji nawierzchni z żywicy syntetycznej, spoinowaniem zaprawą typu PCC, wymianą pomostu drewnianego, robotami porządkowymi. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” SIWZ i SST. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały/produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom / produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów/produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów / produktów. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Zadanie Nr 1 – Remont wiaduktu k/m Wierzchno JNI 14120008, DW 151, w km 103+919: - remont balustrad, chodników i skrzydeł wiaduktu poprzez podniesienie górnego pasa balustrady stalowej, naprawa kotwienia podpórek balustrady, czyszczenie strumieniowo-ścierne, malowanie jednowarstwowe balustrad stalowych, naprawa powierzchni gzymsów zaprawami typu PCC, wykonanie na chodniku izolacjonawierzchni z żywicy syntetycznej wraz z robotami towarzyszącymi, spoinowanie zaprawą typu PCC oraz roboty porządkowe; Zadanie Nr 2 – Remont kładek w m. Recz JNI 01006731, DW 151, w km 66+042 oraz mostu JNI 14240047, DW 151, w km 66+042: - czyszczenie strumieniowo-ścierne, malowanie balustrad oraz mostu, wymiana pomostu drewnianego, remont barier energochłonnych, uzupełnianie betonu zaprawa typu PCC, roboty porządkowe; Zadanie Nr 3 – Remont wiaduktu k/m. Drawno, DW 175 JNI 14240050, w km 38+616: - czyszczenie strumieniowo-ścierne, naprawa pionowych powierzchni podpór, zabezpieczenie powierzchni betonowej powłoka na bazie akrylu. Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienione w Przedmiarze robót polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221119-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (załącznik nr 1 do rozdziału B SIWZ) 2) oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ), 3) Wyceniony Przedmiar Robót (załączniki nr 3.1 – 3.3 do rozdziału B SIWZ) w zależności na które zadanie/a Wykonawca składa ofertę; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 5. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont mostu nad Jeziorem Rusałka w parku im. Jana Kasprowicza w Szczecinie
Dodano: 2019-08-14 - „Zagospodarowanie brzegów rzeki Dzierżęcinki (od Wodnej Doliny do Przystani Jachtowej na Jeziorze Jamno) – odcinek od wiaduktu kolejowego nad ul. Batalionów Chłopskich do oczyszczalni ścieków w Jamnie” w ramach zadania inwestycyjnego Inwestycje w zintegrowaną infrastrukturę związaną z transportem niskoemisyjnym na terenie Koszalina – „Modernizacja kładki rowerowej nad rzeką Dzierżęcinką”
Dodano: 2019-04-23 - Remont mostku w ciągu ulicy Kasztanowej w miejscowości Karnice
Dodano: 2018-11-06 - Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim
Dodano: 2018-09-04 - Wymiana balustrad na moście JNI 6150023 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 175 w km 16+721 k/m Poźrzadło
Dodano: 2018-08-23 - „Remont mostu nad Jeziorem Rusałka w parku im. Jana Kasprowicza w Szczecinie”
Dodano: 2018-07-06 - Remont przepustu pod drogą wojewódzką nr 119 i 160
Dodano: 2016-11-03