Przetargi.pl
Remont obiektów inżynierskich na terenie działania RDW w Pyrzycach w podziale na 3 zadania. Zadanie Nr 1 – Remont wiaduktu k/m. Wierzchno, DW 151 Zadanie Nr 2 – Remont kładek i mostu w m. Recz, DW 151 Zadanie Nr 3 – Remont wiaduktu k/m. Drawno, DW 175

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3427831 , fax. 94 4324328
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Szczecińska 31
    75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3427831, fax. 94 4324328
    REGON: 33096113200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl/html/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektów inżynierskich na terenie działania RDW w Pyrzycach w podziale na 3 zadania. Zadanie Nr 1 – Remont wiaduktu k/m. Wierzchno, DW 151 Zadanie Nr 2 – Remont kładek i mostu w m. Recz, DW 151 Zadanie Nr 3 – Remont wiaduktu k/m. Drawno, DW 175
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót związanych z: podniesieniem górnego pasa balustrady stalowej mostu, naprawą kotwienia podpórek balustrady, czyszczeniem strumieniowo-ściernym, malowaniem balustrad stalowych, naprawą gzymsów, wykonaniem na chodniku izolacji nawierzchni z żywicy syntetycznej, spoinowaniem zaprawą typu PCC, wymianą pomostu drewnianego, robotami porządkowymi. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” SIWZ i SST. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały/produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom / produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów/produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów / produktów. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Zadanie Nr 1 – Remont wiaduktu k/m Wierzchno JNI 14120008, DW 151, w km 103+919: - remont balustrad, chodników i skrzydeł wiaduktu poprzez podniesienie górnego pasa balustrady stalowej, naprawa kotwienia podpórek balustrady, czyszczenie strumieniowo-ścierne, malowanie jednowarstwowe balustrad stalowych, naprawa powierzchni gzymsów zaprawami typu PCC, wykonanie na chodniku izolacjonawierzchni z żywicy syntetycznej wraz z robotami towarzyszącymi, spoinowanie zaprawą typu PCC oraz roboty porządkowe; Zadanie Nr 2 – Remont kładek w m. Recz JNI 01006731, DW 151, w km 66+042 oraz mostu JNI 14240047, DW 151, w km 66+042: - czyszczenie strumieniowo-ścierne, malowanie balustrad oraz mostu, wymiana pomostu drewnianego, remont barier energochłonnych, uzupełnianie betonu zaprawa typu PCC, roboty porządkowe; Zadanie Nr 3 – Remont wiaduktu k/m. Drawno, DW 175 JNI 14240050, w km 38+616: - czyszczenie strumieniowo-ścierne, naprawa pionowych powierzchni podpór, zabezpieczenie powierzchni betonowej powłoka na bazie akrylu. Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienione w Przedmiarze robót polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221119-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (załącznik nr 1 do rozdziału B SIWZ) 2) oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ), 3) Wyceniony Przedmiar Robót (załączniki nr 3.1 – 3.3 do rozdziału B SIWZ) w zależności na które zadanie/a Wykonawca składa ofertę; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 5. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach