Przetargi.pl
„Remont niecki basenowej wraz z wykonaniem odwodnienia plaży części rehabilitacyjnej pływalni LAGUNA”.

Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77400 Złotów, al. Piasta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
    al. Piasta 1
    77400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
    REGON: 52544100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont niecki basenowej wraz z wykonaniem odwodnienia plaży części rehabilitacyjnej pływalni LAGUNA”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis stanu istniejącego. Planowany do remontu obiekt, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, położony jest w centralnej części Złotowa, w bezpośrednim sąsiedztwie alei Piasta, na działkach oznaczonych numerami geodezyjnym: 34, 35, 37/5, 341/2, 40/1 (obręb nr 88) Obsługa komunikacyjna obiektu zorganizowana jest sięgaczem od ulicy Norwida. Basen rehabilitacyjny stanowi rozbudowę istniejącej wcześniej krytej pływalni. Składa się z dwóch elementów: basenu rehabilitacyjnego i zespołu saun. Rozbudowę zaprojektowano jako jednokondygnacyjną z częściowym podpiwniczeniem. Na parterze zlokalizowane wszystkie pomieszczenia usługowe dla użytkowników z niezbędnymi pomieszczeniami obsługowymi i gospodarczymi. Piwnicę przeznaczono wyłącznie dla urządzeń technicznych. Obiekt ten został całkowicie zintegrowany z istniejącą pływalnią i stanowi część funkcjonalną kompleksu pływalni. Basen rehabilitacyjny dostępny jest wyłącznie przez wejście główne pływalni i działający tam zintegrowany system dostępu. Wejście do budynku, zaprojektowane w nowej części rehabilitacyjnej, służy wyłącznie jako dostęp techniczny (dostawy urządzeń i materiałów eksploatacyjnych) i ewentualne wyjście ewakuacyjne. Rozbudowę, zarówno pod względem formy jak i elementów wykończenia, zharmonizowano z wcześniej istniejącym budynkiem pływalni. Nieckę basenu rehabilitacyjnego zlokalizowano w pomieszczeniu, stanowiącym przedłużenie istniejącej wcześniej hali basenowej pływalni Laguna. Uzyskano to poprzez przekształcenie czterech dotychczasowych okien w otwory łączące dwie części basenu w jedną przestrzeń. Nowy basen o wymiarach 4,0 x 10,0 m i głębokości 1,30 m posiada własny system technologiczny wody basenowej. Wszystkie urządzenia technologiczne basenu rehabilitacyjnego zlokalizowano w piwnicy, w przestrzeni obejmującej podbasenie. Basen rehabilitacyjny został ukończony w październiku 2013 r. Od początku okresu eksploatacyjnego występowały przecieki niecki basenowej. Wykonawca robót wielokrotnie podejmował próby uszczelnienia niecki. Próby te niestety okazały się nieskuteczne. Opracowane ekspertyzy techniczne wykazały zaleganie wody basenowej w ścianach niecki. 2. Opis remontu. Celem ograniczenia destrukcyjnego działania zachlorowanej wody basenowej na żelbet, Zamawiający podjął decyzję o zmianie sposobu uszczelnienia niecki z zastosowaniem okładziny ze stali nierdzewnej. Rozwiązanie to pozwoli minimalizować koszty remontu poprzez uniknięcie kosztów robót wyburzeniowych oraz wykorzystanie istniejącej niecki żelbetowej jako elementu konstrukcyjnego. Wykorzystując moment remontu Zamawiający postanowił wykonać odwodnienie plaży basenowej. Wykonanie tego odwodnienia ma istotny wpływ na jakość wody w basenie. Zakres remontu obejmuje wszystkie branże, szczegółowo opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym remontu. Uwaga: Zamawiający informuje, iż przed ukończeniem prac projektowych wraz z uzgodnieniami, możliwe będzie wykonanie prac przygotowawczych opisanych w PFU oraz części prac rozbiórkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 20.000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100), przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.4. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach